![]() |
klok
Hoi,
Ik heb een klok met een secondewijzer, maar dat ding tikt zo hard dat ik er echt gestoord van wordt, is het mogelijk dat ding eruit te halen en dat je dan ook dat getik niet meer hoort? En is het mogelijk de achterkant van de klok, zegmaar de wijzerplaat, los te halen en hem zelf te pimpen?? Ik wist niet zo goed waar ik dit moest neerzetten:bloos: Greetzzz &Thankss!!! |
Dat hangt van je klok af. Maar over het algemeen lijkt het mij niet goed voor de klok om echt in het uurwerk te gaan zitten prutsen. Wat je dan beter kunt doen, is de batterij eruit halen.
|
Maar dan werkt de rest van de klok toch ook niet meer:confused:
|
Je zult misschien wel de secondewijzer kunnen verwijderen, maar het mechanisme van de klok verandert daardoor niet, waardoor het geluid zal blijven.
Bij veel klokken (zeker de goedkopere) is het goed mogelijk om de wijzerplaat te versieren of vervangen. |
Citaat:
|
Een digitale klok nemen? Maar die zijn natuurlijk weer duurder en eiglijk altijd cijfers ipv een rondje met wijzers... hm, lastig!
|
Kun je hem niet ergens onder leggen? Mijn eigen wekker tikt ook, heb ik geen last van, maar onder een klein kussentje hoor ik het niet. Maar ik hoor het alarm nog wel, ook onder dat kussentje. Dat geluid is gewoon harder (Y). Ik denk dat het daarom gaat?
|
Dat went wel. Bij mij zelfs zo erg dat wanneer mijn batterij leeg is ik moeilijk kan slapen omdat ik het getik mis.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |