![]() |
HELP! ooit iets met een vriendje gerommeld
ik zit met iets in mijn maag:
Het is eigenlijk vrij bizar, maar echt gebeurd. Als jongetje van 10 (ik ben nu 17) had ik een vriendje van 10 en van wat wij samen hebben gedaan denk ik nu echt van mijn god hoe kan dat gebeurd zijn. toen we op zolder aan het spelen waren en mijn ouders wegwaren trokken we al onze kleren uit en gingen naakt spelen, een beetje stoeien en aan elkaars piemeltjes zitten. En tot overmaat van ramp is het ook een keer gebeurd dat terwijl we aan het stoeien waren en hij op me lag hij zijn piemeltje tussen mijn billen heeft gestoken. Ik begrijp niet waarom ik dit deed aangezien ik 100% hetero ben (en hij als het goed is ook). Ik moet er nu echt niet aan denken iets met een man te doen. Ik schaam me dat dit gebeurt is en het knaagt aan me. Ik vroeg me af of er mensen waren met soortgelijke ervaringen of wat jullie van dit verhaal vinden. En denken jullie dat ik het hier met hem zelf over moet hebben want ik ben nog steeds bevriend met hem |
Het is lang geleden, je was jong en had waarschijnlijk geen idee wat het was, je was nieuwsgierig. Je hoeft het er echt niet over te hebben als je er verder toch niks meer mee moet. Kinderen frunniken vaker aan elkaar, zo ultiem vreemd is het niet.
|
Ik denk dat veel mensen zulke gênante dingen hebben gedaan in hun kindertijd ;). Als niemand je ertoe gedwongen heeft en als 't dus puur uit nieuwsgierigheid is gebeurd, is er (volgens mij) niets om zorgen over te maken.
En ik denk dat je er 't beste niet meer over kunt beginnen tegen die vriend. Dat zou alleen maar ongemakkelijke situaties/momenten opleveren :D. |
Haha, doet me denken aan groep 3/4, waar ik eigenlijk niet aan terug wil denken. Ook met andere jongens iets gedaan waarvan ik nu echt denk, WTF OMG what did you do!!!
|
Echt iets voor jongens om zich daar druk om te maken hoor :nono: Als je zo zeker weten hetero bent, maakt het toch geen fuck uit? Erg zelfverzekerd over je geaardheid kom je zo niet over.
Verder doen veel kinderen zulke dingen, met eigen én andere geslacht, gewoon omdat je nieuwsgierig bent naar je lichaam. Op die leeftijd heeft dat totaal niks met seks te maken en al helemaal niet met geaardheid. Dat zou je toch moeten weten, want je was er zelf bij. |
Hetero, bi, homo. Allemaal zijn ze toch gewoon mensen? Nou ja, het is inderdaad een klein beetje een vaag verhaal haha. En ook niet mijn ding. Ik heb zelf ook nog wel rare dingen gedaan hoor. Op de leeftijd van 10 heb je niet eens het besef wat het is of wat er gebeurd. Waarschijnlijk heeft je vriendje toen der tijd een aparte film gezien ergens en vond het noodzakelijk om eens na te doen.
Wat er ook gebeurt, wat er ook is. Blijf jezelf, gast =) Who care what others think? Zolang je er maar niemand mee pijn doet of dwars mee zit is het in mijn ogen okay. Ik ben de helft van mijn leven depressief om niets geweest. Nu DAT is wel iets wat fout is ;) |
Hij was vroeger blijkbaar de dominantere van jullie 2.
|
praat er is met hem over
vertel dingen die je dwarszitten anders blijf je ze opkroppen en zit jij met de problemen Vrienden kunnen met elkaar over alles praten anders, ben je geen vrienden |
Jezus, je was 10. Let it go, for goodness' sake.
|
expirimenteren komt wel vaker voor op die leeftijd.
|
Ik denk dat er voldoende mensen zijn die rare dingen hebben gedaan in hun jeugd. De verklaring is er niet altijd voor te vinden... je kan er wel naar achterom blijven kijken, maar je leeft in het heden.... Het gaat erom hoe je nu in het leven staat!
|
allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!!! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb mijn piemeltje toen toch ook niet bij hem in z'n kont gestopt het was andersom hij was het brein achter alles ik dee alleen mee ik vond het toen wel spannend om een beetje te ontdekken maar dit had net zo goed met een meisje kunnen gebeuren. en ik weet ook niet meer alles in precieze detail. dit is gewoon een beetje globaal wat ik nog weet |
Maar waarom heb je er dan spijt van terwijl hij het brein achter "dat alles" was en je het gewoon spannend vond om je lichaam te ontdekken? Iedereen wil z'n lichaam op een gegeven moment verkennen alleen jij deed het met een jongen erbij en zag er niet veel kwaads in, nou prima toch als tienjarige?
|
Citaat:
|
Ach Syori je overdrijft een beetje zeg, natuurlijk heeft tie het onthouden vooral omdat er toch een beetje raar over gedaan wordt, maar op 10 jarige leeftijd heb je nog geen volwassen sexueel besef en is het dus niet heel raar dat zo'n kind zijn grenzen opzoekt ook qua welke geaardheid ze zijn.
en aan de andere kant is het ook niet vreemd dat een jongen van 17 zich dingen begint af te vragen, dat is typisch de leeftijd bij jongens dat ze volwassen worden en gaan beseffen wat verantwoordelijkheid precies inhoud. het is dan een beetje oneerlijk om misbruik te maken van jouw biologisch voorsprong als vrouw om hem een beetje te downplayen. hij zal ongetwijfeld in zijn pubertijd zijn geaardheid hebben ontdekt zoals wij allemaal. |
Moet ik nou echt overal een troll-sign bij zetten als ik niet serieus ben? :(
Dit gehap is gewoon heerlijk, ik kan er niets aan doen. :D Als je mijn eerste post had gezien, had je eigenlijk al kunnen weten dat ik gewoon zit te zieken. :o |
Don't worry too much. Ze zeggen toch altijd dat elke jongen/man ooit in zijn leven een gay experience krijgt? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen doet wel eens 'stomme' dingen in zijn leven, en zeker rond die leeftijd zullen de meeste mensen wel eens "geëxperimenteerd" hebben. Het doet soms wat vreemd om erover na te denken, maar in de meeste gevallen kom je er wel bovenop; ik denk dat er nu onderhand dat fatsoen te veel in zal zitten "seks is stout en mag niet" (net zoals die idee ook wel op homo's zal rusten, spijtiggenoeg). Seks is natuurlijk, experimenteren hoort er natuurlijk ook gewoon bij; ook al had je toen niet dezelfde normen en waarden errond. Mocht je trouwens homo zijn, kan ook helemaal geen kwaad, net zoals er geen kwaad zit in om als klein jongentje van die fratsen uit te halen.
Neem jezelf zo'n dingen nooit kwalijk, het is makkelijk om in het verleden te blijven kleven en je slecht te voelen; maar daar help je niemand mee. Ga vooruit in het leven, wat gisteren gebeurd is, kan je vandaag niet meer veranderen; dus heeft het ook geen zin om er al te lang bij te blijven stilstaan. |
Citaat:
|
Citaat:
maar nu weer ontopic, Ik heb vroeger wel eens wat met mijn neefje gedaan... Het begon altijd met doen durven of de waarheid, en uiteindelijk vielen die laatste 2 weg... Het is ook niet een keer geweest, maar misschien wel meer dan 10 keer... maar ben toch echt 100% hetero, dus niks aan de hand:P |
Citaat:
|
@mr banana: ik zou het erger vinden dat het familie was dan dat t een jongen was :d maakt het een schepje extra awkward.
|
Citaat:
Want die neef zou ik waarschijnlijk nog een heeeeeeeeeeeeeele tijd tegenkomen:P |
Dat zeg ik.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ohja... oeps :P |
als het lekker was, wat maakt het uit?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |