![]() |
Heb jullie hulp nodig!
Hoi daar :D Ik heb laatst ff mijn mp3-speler opgeruimd, waardoor ik nu nog maar best weinig nummers op heb staan waar ik lekker op kan skateboarden.
En alle nummers die ik ken en goed vind enzo heb ik er al op staan. Dus,, als jullie goede skatenummers weten dan hoor ik het graag :D |
Burzum - Jesus' Tod
|
Alles van Wu-Tang.
|
Oja kut ben vergeten te vertellen wat ik voor muziek goed vind :P
Nouja ik houd van: Alle soorten punk wel. Speedrock en hardrock. Dubstep en Drum 'n' Bass. En gangstarap. (van het 90's tijdperk ongeveer zoals Eazy-E en N.W.A. etc.) :D En deze nummers heb ik allemaal al:
Spoiler
|
Hoort thuis op muziek.
DK ----> Muziek |
Citaat:
|
Zelf luisterde ik meestal naar papa roach onder het skateboarden.
|
Ik ben geen skateboarder, maar tijdens het sporten (fietsen, hardlopen) is PiL-Public Image wel erg goed, en ik wou de Sex Pistols noemen, maar die heb je zelf al. Iggy Pop-Lust for Life, the Stranglers, Tom Robinson Band-Don't take no for an answer, Stiff Little FIngers-Straw Dogs. Ik heb nog wel meer ideeën, maar ik weet niet of je dat wat zal vinden, maar het zit een beetje in deze hoek, laat ik maar zeggen.
|
Citaat:
Citaat:
Ik zal zo even kijken of het wat is :) |
Als ik ga sporten ga ik los op 30 seconds to Mars,
misschien zoiets?? |
Citaat:
|
Dire Straits - Money For Nothing
Dire Straits- Heavy Fuel Dire Straits - Solid Rock |
Ik moest meteen denken aan dit:
En verder doet alle jaren 90 skatepunk het wel goed, lijkt me. |
westcoast gangsta: dj quik, south central cartel, compton's most wanted, bg knocc out & gangsta dresta, the doc, westside connection, above the law (murder rap,...)
snelle, southern rap(slecht in mijn ogen): dj unk (walk it out, 2step), lil jon,... en ik kan er nog tientalle andere geve ast moet (van hip hop in ieder geval) check ook mn youtube kanaal vol hip hop |
:')
|
Citaat:
Dit vind ik echt zo'n skatenummer:cool: en anders Ramones natuurlijk: Hoop dat je er wat aan heb:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |