![]() |
sterk zijn...
Je zag de krassen op mij lichaam
Je weet er zijn krassen in mijn ziel Maar ook al wil je me helpen Ik denk niet dat je me hielp Toen je zei dat het niet ging En je zei dat je niet meer van mij houd Het is of dat ik mezelf op hing Door mij open te stellen aan jou Ik wil het niet nog een keer Maar toch doe ik het telkens weer Maar nu vertouw ik niemand meer Ik hoop het alleen te kunnen En mezelf alleen te runnen Zonder het breken van mij ziel Ziel die jij even stiel Ik wil sterker zijn Dan ik kan Ik wil meer zijn Maar ben nog te bang Maar het gaat me lukken Al ligt alles nu nog in stukken Er moet ergens toch wat te vinden zijn Of bestaat dit alles toch alleen maar uit schijn? |
stoer doen en sterk zijn is nep, geen enkel mens is alleen maar sterk, als je sterk wil zijn moet je alles wegstoppen, maar dan ben je eigenlijk niet sterk, maar zwak
(sorry beetje off topic) gedicht is heel herkenbaar, mooi verwoord |
tja je hebt gelijk... maar ja is beter dan dat mensen me breken nadat is ze heb vertrouwd..
jammer dat het voor je herkenbaar is... zo kut allemaal http://forum.scholieren.com/frown.gif dankje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |