![]() |
Aangenaam iedereen!
Dag allemaal! :)
Mail gekregen met bedankt dat ik lid ben geworden en dat het leuk zou zijn als ik me even voorstelde! Nou, ik zal nooit nee zeggen om iets te schrijven. Oké, vast wel bij een aantal dingen zoals toetsen. Maar goed, het gaat om het idee hè? Jullie raden het al, schrijven is een hobby van me. Helaas zit het me niet erg mee. Want mijn spelling is echt heel slecht. Maar ik doe me best. En anders heb je een woordenboek. Of word met spellingscontrole. (Ja die gebruik ik nu). Oh, ik lees ondertussen de andere topics waarin iedereen zich voorstelt, maar die lopen iets anders dan mijne. Dus nu maar even overschakelen op de informatie die ik hier geloof ik hoor neer te zetten. Ik ben Eline, ja aangenaam allemaal! 15 Jaar, en ga na de zomervakantie naar de vierde klas. Als ik overga tenminste, maar daar hoop ik wel op. Mijn hobby’s zijn schrijven, tekenen en rennen. Schrijven voor mijn plezier zomaar, samen met tekenen. En hardlopen doe ik ook niet bij een club. En schiet er de laatste tijd heel erg bij in. Maar verder. Ik heb poos gehandbald, rijd nu weer paard en doe aan stijldansen en rock ’n roll. Kortom, een top leven ;D. Nee, ik heb thuis en op school ook mijn ups and downs. Maar dat heeft iedereen. En ach, als je niet opgeeft moet alles lukken! |
dat je schrijven leuk vindt kan ik lezen =D =P nee leuk dat je er bent en wens je een gezellige en leuke tijd op dit forum_~!
|
Welkom :)
|
Welkom Eline :y
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |