![]() |
Faal...
Een dude heeft me gevingerd:bloos:
En nu heb ik dus soms pijn daaronder. Heb ik kans op enge ziektes, of is dat normaal?? XXX Blossom |
Een dude heeft je gevingerd, en nu heb je pijn daaronder, nee is geen ziekte, gewoon gevoelig omdat 1e keer enzulks
|
Tnxx:bloos:
|
Deed het tijdens het gebeuren niet al pijn dan?
|
kan verschillende oorzaken hebben,
- was er niet genoeg vocht waardoor de vinger als schuurpapier werkte? - of ging de "dude" waarbij ik aanneem dat je daarbij je vriendje bedoelt en niet een of andere vreemden te snel met ze vinger terwijl je daar niet aan gewent bent? maar is waarchijnlijk niks aan de hand ik ben geen expert maar misschien gewoon rust geven lijkt me handig :P |
Had hij schone handen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er zat iig geen modder ofzow op zn handen:P Kan je daar srieus infecties van krijgen?? |
nou ja als hij vlak daarvoor heeft zitten bouten en per ongeluk een lading scheit op ze hand heeft gekregen en zonder handen te wassen ze vuist bij jou naar binnen stopt....Dan breng je toch wel wat bacterien bij jou binnen, er hoeft niks te gebeuren maar het zou kunnen....
Maar misschien is het gewoon niks... wat onwennig en is het daarom wat gevoelig... kijk het even aan en ga anders naar je huis arts ofzo |
Als hij hele vieze vingers had kun je daar inderdaad een infectie van krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het had ook kunnen zijn dat als hij de hele dag aan autos heeft gesleuteld en daarna zijn vingers naar binnen werkt... maar dit voorbeeld was mooier natuurlijk:bloos: |
Nja, ik denk het niet, het was gwoon een normale schooldag, van 0900 tot 1430.
Daarna was ik bij hem :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is toch niet normaal??? |
Citaat:
|
Even naar de HA dan maar?
|
Citaat:
|
kun je een blaasontsteking krijgen van vingeren :o
|
Citaat:
|
Kut!! Kun je daar ook soa's van krijgen?? I'm so atractive 2 trouble :(
|
Citaat:
Dan moet er wat meer gebeuren hoor. |
Ziet het er niet rood uit ofzo? Misschien heb je gewoon toevallig een infectie down under, had mijn zusje laatst ook ;)
|
Zou prima een schimmelinfectie of blaasontsteking kunnen zijn. Dat eerste kan geen kwaad, even een zetpil of zalfje bij de dokter, ben je in een week vanaf. Blaasontsteking kan echter op nierbekkenontsteking of erger uitlopen, en dat is wel heel gevaarlijk. Dat duurt even, maar als je last hebt bij het plassen enzo, kun je toch beter even urine inleveren bij de huisarts.
|
Als er sperma van zichzelf op zijn vingers zat heb je een kans om zwanger te raken.
|
Citaat:
er staat nergens dat dat ze hem of hij zichzelf gerukt heeft... ...probeer dr nou niet een angstaanval te laten krijgen >.> |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zit ik hier met een stel downie's ofzo xD |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |