![]() |
Klitty & Foefke ft. Saaie Sjerrity en de Saaie Stuiterende Teelballen #1448
|
Nee deze, bedoel ik :o
|
Het wordt een beetje ingewikkeld allemaal.
Die van Panda is stom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee man, ik ben keileuk.
maar deze wordt het *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik speelde afgelopen weekend een (overigens erg leuk) spel met mensen. De meesten wisten niet wie Paul Haenen en Anton Mussert waren. :(
Het spel ging zo: je hebt twee teams. Iedereen maakt een paar kaartjes met daarop de naam van een bekend persoon. De kaartjes gaan in een grabbelbak. Ronde 1: Iemand van team 1 pakt een kaartje en beschrijft de persoon die erop staat. De rest van het team raadt. Doorgaan tot 1 minuut voorbij is. Dan is team 2. Doorgaan tot bak kaartjes leeg is. Ronde 2: Zelfde, maar dan in plaats van beschrijven moet je uitbeelden. Geluid maken is verboden. Ronde 3: Zelfde, maar dan mag je maar 1 woord zeggen. Verder niks, ook niet gebaren. ??? Profit! |
Wie Mussert was weet ik natuurlijk wel, maar Paul Haenen wist ik tot nu toe niet. :o
|
Oh, dat speel ik zo vaak, maar dan ronde 2 en 3 omgedraaid, en in ronde 1 mag je geen hoofdletters (dus geen namen, steden, landen e.d.) en geen telwoorden gebruiken (dus geen nummers, leeftijden, jaartallen etc.)
|
Citaat:
|
Oh wacht, Paul Haenen is gewoon Margreet Dolman en Dominee Gremdaat. Die ken ik natuurlijk wel.
|
Citaat:
|
Ochja, en Bert!
|
Shame on me :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een vriend van me vertelde me laatst een zelfverzonnen spel waar ik echt enorm slecht in zou zijn :D Iedereen schrijft op briefjes dingen of personen, en die briefjes gaan dan allemaal in een bak, en dan moet je om de beurt een briefje eruit pakken en dan zeggen "Ik ben..." en dán pas openvouwen en meteen hardop voorlezen wat erop staat zonder in de lach te schieten :D Ik ben poep. Ik ben Barry Boterletter. Ik ben een neger. etc. Lijkt me best hilarisch als je gedronken hebt. :D |
Citaat:
|
ik zou dan trouwens op alle briefjes Spartacus schrijven :D *hard lacht om eigen grap*
|
Citaat:
Maargoed sorry voor mijn flauwe aktie. |
Citaat:
Maar heb het zelf dus nog nooit gespeeld. Mijn zusje wel, die vond het fantastisch :D |
WAT!?
:| mijn bed, bloed bloed en nog eens bloed |
Citaat:
|
Citaat:
Wij spelen die ook wel eens, met als extra ronde dat je een geluid moet maken dat de persoon beschrijft. |
Wij noemen het gewoon 'Who's the man?'
|
Citaat:
|
Heeft iemand hier problemen gehad met het activeren van Office, en wat heeft diegene dan gedaan om het op te lossen? :o
|
Dat heet hier ook Who's the man.
|
Citaat:
|
Hmpf, Anja van DPD zegt dat het zeker nog een dag duurt :(
|
Citaat:
|
Nee, de pakketservice
|
hee mensen,
ik ga op vakantie naar zuid-limburg, is er een manier om te voorkomen dat ik dan op een Duitse provider terechtkom? ivm internet |
of een belgische
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo heet het volgens mij officieel. |
en je kunt vaak kiezen om handmatig een netwerk te kiezen ipv automatisch, dan wisselt ie ook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik zit op een paar km afstand van de grens, maar dan zorg ik wel dat ik handmatig een NL netwerk gekozen heb :)
|
er ligt hier op kantoor opeens een tampon in de bestekla :confused: :confused:
rare vrouwen. |
Citaat:
|
misschien was ie wel van een man die altijd bloedneuzen heeft en daar tampons voor gebruikt
|
Citaat:
|
Of van een hipster, voor wie soep eten met een lepel te mainstream is
|
Citaat:
Zo van 'steek er nog maar tampon in!" JA WANT VAN EEN TAMPON GAAT DAT CHAGRIJN VANZELF OVER :mad: |
mja, lekker een drinkbouillonnetje slimmen! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |