![]() |
DK fb topic
Omdat we toch toe zijn aan een nieuwe.
Gooi het in de groep! |
Zie avatar.
|
<3
|
Oh en ik natuurlijk, maar dat mag vast niet :(
|
Schrödinger. :o
|
Citaat:
Rationeel, duidelijk:Y |
Citaat:
|
Wil Rationeel FB worden?
|
natuurlijk wil ik dat. macht <3
:p |
Citaat:
|
Alweer een nieuwe? :D
|
ik bedoel natuurlijk: ik voel me zeer betrokken met het forum en zou graag een positieve bijdrage willen leveren in de vorm van het toezien op de handhaving van de regels op DK :y
|
Tietendoogbeleid! *o*
|
Soija for President!
|
Citaat:
|
Het is mij eigenlijk om het even. :P
Maar als Rationeel graag macht wil, krijgt 'ie mijn stem. ;) |
Boogie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, en ik denk dat de rest van het fb-team daar niet zo heel blij mee zou zijn, want volgens mij is het niet eens toesgestaan om het openlijk oneens te zijn met debiel beleid, en dan hebben ze aan mij een verkeerde. :D |
Ik stem ook Rationeel.
|
Duur van aanwezigheid is hier nooit van belang. :p
Maar ze houden inderdaad niet van mensen met een andere opvatting. :p Zo mocht ik er toen geen worden. :o Terwijl ik een heel mooie en goede brief had geschreven en ik de beste kandidaat was. :nono: Maar goed. :nono: |
wie ben jij eigenlijk adam' ? :o
|
Citaat:
Nee, maar er was al iemand die mij had gevraagd fb te zijn (niet van DK overigens), maar toen heb ik al aangegeven dat ik toch m'n mond niet kan houden als ze debiele dingen zeggen, en toen kreeg ik als antwoord dat er wel wordt verwacht dat je als een eenheid naar buiten toe optreedt. Met andere woorden: Je mond houden en doen of je het overal mee eens bent. Mjah, never going to happen. :D |
Citaat:
Ik ben Soija. :p Citaat:
Neuh, ik heb geen ambities meer. :D Het is wel duidelijk geweest dat er een heleboel slechte fb-keuzes zijn gemaakt afgelopen 5 jaar. :D Eigenwijs dat men is. :d Hm, welk forum was dat? Dat had je gewoon voor je moeten houden, totdat je fb was geworden. :p En dan gewoon zeggen dat ze kenne optyfe met hun censuur. (y) |
Citaat:
:D |
Gaat het nou tussen Rationeel en Soija? (Soija, wordt ALSJEBLIEFT weer Soija :().
Ik ben er nog niet uit. :o:p |
Nee, een plaats in Polen. :p
Edit: @ Rivka, nee, nee, Rationeel it is. :d |
Ik nomineer mezelf (Y) (En Sann, uiteraard :D)
|
Ohja, op Phoebe wil ik ook nog wel stemmen ja.
|
w00t *o*
|
Ik blijf bij Rationeel, want vrouw = nee. :o
|
Citaat:
|
Nee, al jaren 4 vrouwen. Wanbeleid, dus nee. :p
|
Ik wil ook wel FB worden. Alleen verwacht geen harde hand, mwahahhahahahahaha.
|
Ik neem aan dat we meer fb's nodig hebben want Trimm Trabb en Missy zullen eerdaags ook wel opstappen door inactiviteit toch?
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh; ik heb ook nog nooit een ban gekregen én mijn IQ is hoger dan 97. *diabolical laughter*
|
Prima dan hebben we aan de mannelijke kant Dobermann en Rationeel - Missy en Geel.
(Y) |
Maar alleen van DK c.q. WSZ he. Anders moet ik misschien nog echt wat gaan dóen ook, in WSZ is iedereen liev en sagt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:facepalm: @ dit topic
|
We zijn er mee bezig!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |