![]() |
Ku Klux Klan caravan..
Ik fietste vanmiddag door maastricht en toen zag ik dit:
http://www.youtube.com/watch?v=T6DOg01GbAc wat vinden jullie hiervan? aan de overkant stond ook nog zo'n soort auto maar mijn telefoon geheugen was vol dus moest ik het hierbij laten. Ik weet het niet zeker, maar kan dit niet ook de vlag van iets anders zijn? want ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand hiermee op vakantie gaat.. ;) |
|
Yep, niks te KKK. Waarschijnlijk wat mensen die "rebels" denken te zijn. Ze weten misschien niet eens dat het de vlag van de confederatie is.
|
ja, dit zal waarschijnlijk wel. maar ik dacht dat de vlag alleen stond voor de KKK dus ik dacht echt zo van, wtf, toen ik dit langs de weg zag staan. Ookal is ie niet van de KKK, ik blijf 't een coole caravan vinden :P
|
wat is convederatie ??
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou Sander Groenewoud, ik ben wel benieuwd wat precies jouw beeld van de KKK is dan, en wat erin je zo aantrekt. :y
|
Citaat:
|
Citaat:
Also: Ik zie vaak zat mensen El Nazi-stijl lopen, zonder dat ze beseffen waar het nou allemaal vandaan komt. :) Zoals ik het zie: Wij vinden het natuurlijk erg wat er is gebeurd met de holocaust en dat soort historische gebeurtenissen, maar het treft ons lang zo hard als de nabestaanden. Sommige dingen zijn inderdaad gewoon té lang geleden en hebben wij óf niet meegemaakt, óf zijn een 'blur'. Maar dat geeft mensen nog steeds geen recht om hun Nazi-behaviour vrij uit te spreken. Van mij mag iemand best zijn slaapkamer vol met vlaggen, posters en symbolen hangen, maar dat ie dat lekker voor zichzelf houdt. :) |
Op de vmbo afdeling bij mij opschool naaien ze hakenkruizen op elkaars jassen. Gratis.Vrijwillig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |