![]() |
Jailbreak verwijderen iPod touch 4G
Hey, ik heb een iPod touch 4G en ik heb hem paar maanden geleden gejailbreakt en nu wil ik het niet meer, want nu wil ik hem meer voor muziek en internet gebruiken.
Het probleem is: HOE VERWIJDER IK DIE JAILBREAK??:confused: Ik heb me al rot gezocht op Google en er zat niks tussen wat hielp. Dus weet iemand a.u.b. hoe ik de jailbreak kan verwijderen? En iTunes kan hem ook niet vinden :S PS: - ik heb greenpoison gebruikt bij het jailbreaken - heb Windows 7 64-bit (weet niet of dat belangrijk is) |
Zover ik het weet, is het voor elk apple apparaat hetzelfde: Je hersteld de boel via itunes.
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook niet als je ipod in recovery mode zet? (de cydia-app recboot zou je hem ook in kunnen plaatsen)
|
Citaat:
|
Kijk eens of hij bij apparaatbeheer staat, dan kan je daar het een en ander aanpassen. Moest bij mij ook eerst. Anders een andere usb poort proberen of een ander kabeltje. Heb ook wel eens gehad dat zo'n kabel hem niet kon synchroniseren, maar wel opladen.
|
Citaat:
|
Start > typ linksonder "apparaatbeheer" > plug ipod in > als het goed is komt er iets bij te staan > rechtermuis, eigenschappen > inschakelen
|
Hij is al ingeschakelt en er staat dit:
http://tinypic.com/view.php?pic=4rypus&s=7 (moet je ff het plaatje kijken) |
Probeer nog wat dingen bij eigenschappen... Zo is het mij ook gelukt, kan zo niet zeggen wat je precies moet doen.
|
En wanneer je hem tijdelijk aan een ander systeem hangt, veilig loskoppeld en dan weer aan jouw systeem hangt?
edit: screenshot niet gezien. welke melding staat erbij? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |