![]() |
Msn wachtwoord achterhalen
Oke, 't zal wel een hele stomme vraag zijn ofzo en ik weet ook niet of het wel mag/in dit forum past, maar vraag het toch. Ik vertrouw mijn vriendje niet echt en ben bang dat hij met meerdere meisjes praat, oke zal wel aan het vertrouwen van mij liggen, maar ik wou dan eigenlijk zijn msn wachtwoord achterhalen, gewoon om te kijken of hij ook echt met meer praat, verder niet om rare dingen mee te doen en ik wil zijn wachtwoord ook echt niet veranderen ofzo.
Maar heeft iemand hier een hack voor, die gratis is? Alvast bedankt. |
Plant een keylogger, dat werkt vast wel. (y)
|
als je je vriendje niet vertrouwt waarom maak je het niet uit.
relatie draait om vertrouwen als die er niet is moet je uitmaken. Ben je geen relatie waard |
Spionage is dé oplossing. (y)
|
Citaat:
Gespreksgeschiedenis vinden? |
Wat vrieskist zegt
|
Citaat:
Dat is het probleem, hij verwijderd z'n gspreksgeschiedeniss.. |
Citaat:
|
Jezus, heb gewoon wat vertrouwen in hem. (n)
|
Als je geen vertrouwen hebt in hem is er sowieso iets mis en denk ik dat je beter op Liefde & Relatie een topic daarover kunt openen dan hem panisch te willen controleren.
|
Ik heb hier geloof ik nog wel een blik gratis msn password achterhaal hacks liggen. Even zoeken, moment.
|
Citaat:
@ de rest. Ik vroeg niet om relatietips, uitmaken of niet. Vroeg gewoon een wachtwoordachterhaler, dankje voor de reacties eh. |
Ik ben ervoor om deze topic te laten sluiten, omdat je hier iemand anders kwaad mee doet.
Hierboven zijn al veel bruikbare tips gegeven die je verder kunnen helpen met je zoektocht, stefanibeebiejj. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij verwijdert het vast omdat jij het niet mag zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |