![]() |
vrieskist (janine)
hallo allemaal,
ik ben janine en ik heb me aangemeld omdat er op een ander forum een linkje stond naar deze forum. ik ben gek op forummen dus heb me ook aangemeld op deze. ik ben 17 jaar en kom uit omgeving rotterdam. ik ga graag uit met vriendinnen en ik slaap altijd uit als ik kan. ik werk nu niet omdat er niks leuks te vinden is maar ben nog wel zoekend naar werk :p vraag mij niks over de toekomst want ik leef vandaag, en morgen zie ik wel weer :p groetjes janine |
Welkom Janine hoop dat dit forum je bevalt. Veel plezier!!
|
bedankt
|
Zit je nog op een sport? Of zat?
|
neej ik haat sporten :p
ik fiets wel veel en ik volg een bepaald zwem cursus |
=D
Maar leuk. Ja plezier moet je wel hebben_~ hou je van muziek? |
ik hou zeker van muziek. ik luister 20 uur per dag muziek en een vriend van me produceert muziek
haha 20 uur is overrdreve |
Wow dan hou je er zeker van =D
Cool wat voor muziek produceert hij. En volgens mij hou je van hardcore =D |
Citaat:
ik weet niet of ik een link mag geven naar zijn website, of dat als reclame telt of niet. mag ik de link plaatsen? |
Volgens mij niet maar je kan het aan een forumbaas vragen
|
Citaat:
zoek maar op google dan naar eyemjr je vind genoeg muziek van hem zo :) |
Kzal kijken
Veel plezier hier nog! |
Citaat:
ik doe het al goed 1 topic is al gesloten :') |
Welke en wat was de reden?
|
Citaat:
maar ik maakte een topic aan met de vraag of hier hardcore liefhebbers waren. Dat is een normale vraag, maar ik merk nu al dat de mods hier graag met hun powers smijten dus denk niet dat ik hier heel lang zal blijven :p |
Ow ja kzag hem. En ja vaak is het overbodig maar zonder de bazen zal het een zooitje worden. Maar als je braaft blijft dan blijf je wat langer =Plaag
|
Citaat:
|
Nee wel een ban. Maar dan is het gelijk over. Er zijn wel waarschuwingen
|
Citaat:
beetje rare boel al meteen hier |
Citaat:
|
Citaat:
maar zal wel geen topics meer aanmaken, alleen nog maar reageren :p maar vind het forum wel leuk |
Je kan best wel topics aanmaken_~ je moet ze alleen wel in een goed vakje doen. maar tis wel leuk forum. zonder deze zal ik hoop mensen nooit hebben leren kennen. waaronder mijn vriendinnetje =D
|
Citaat:
ik vind dat wel wat hebben als mensen elkaar ontmoeten via een forum. Mijn beste vriendin ken ik ook van een forum ;D |
forumlove ^^
Cool =D maar kga, have a good time!! |
Zo te zien is je hardcore-topic gesloten omdat er nog een recent topic over is. Enzo. Niet omdat je geen topics over hardcore mag maken oid.
En welkom! |
dank je wel ;D
|
welkom vrieskist
|
Welkom :D
|
Live fast, Die young!
|
Citaat:
liever niet :p |
Citaat: