![]() |
Je favoriete drug/combi
Wat is nou jouw favoriete drug of combinatie van verschillende drugs? En waarom?
Vroeger was het alcohol en ephedra voor mij, de lamheid van de alcohol werd verdreven door de energie van de ephedra, maar helaas, sinds ephedra niet meer te krijgen is, is die combinatie vrijwel onmogelijk geworden :(. Nu is het toch wel salvia. Gewoon omdat alles zo vrolijk en leuk ervan wordt. |
Weed.
Drank en andere zaken doe ik nog nauwelijks aan, is ook nergens voor nodig. edit: Nu ik het zo herlees klinkt dat onnodig bitchy. Ik mag graag een biertje drinken en een whisky is af en toen in fact, best nodig. Maar ik drink sowieso bijna nooit alleen en mijn homies zijn ook geen grote drinkers. Af en toe uitschietertje natuurlijk om dan vervolgens weer 2 maanden geen druppel te drinken. |
Wiet en lsd, denk ik.
|
Citaat:
|
Oh haha het is zowel de combinatie als los trouwens! Wiet omdat ik nogal een stresskip ben en dat met wiet even een beetje minder is (al geef ik eigenlijk de voorkeur aan hasj), en met uitgaan vind ik een jointje fijner dan een biertje. En LSD omdat.. dat vind ik moeilijk uit te leggen :') Maar trippen is fijn en bij paddo's enzo krijg ik snel last van misselijkheid en bodyload en dat heb ik bij lsd niet.
|
Ik rook alleen af en toe een jointje met me vrienden. En voor de rest rook ik elke 15 minuten een sigaret. Hard-Drugs doe ik niet aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe liever niet aan combi's, ten minste tot nu toe nog niet.:o ben niet erg ervaren met (hard)drugs, en ik wil goed weten wat de effecten zijn voordat ik ze ga combineren. ook omdat als het fout gaat t meestal komt door een combinatie van drugs.
maar ik heb wel genoten van de combi mdma en wiet, dus na je high relaxen met een joint om de comedown wat te verminderen.:o |
dat is inderdaad vrij geniaal, rustig afbouwen met een - liefst hasj - jointje (Y)! Ik drink meestal wel een biertje naast MDMA/joint, met mate en eigenlijk puur omdat ik dat op zo'n moment het lekkerst vind
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_load |
@Aletta/Tut: oh ja blowen bij mdma (Y) Al trok een vriend van mij dat dus helemaal niet omdat hij zich al een beetje rot voelde door het coming down-effect van mdma, en de joint versterkte dat. (n) Maar goed, ik vind het altijd heel fijn (Y)
|
mdma+blowen = dubbel uitdroging whammie
pillen en zuipen is altijd wel grappig |
ik houd het op een jointje en soms een blunt, ik vind het wel relaxed als je eerst een biertje drinkt en daarna een lekkere joint aansteekt. Je voelt je dan lekker zweverig en een beetje aangeschoten. Harddrugs doe ik niet aan :D.
|
Een blunt <3 Zo hard vergeten dat dat bestaat, damn.
|
ik heb er gisteravond 1 gerookt :O samen met me vader en een paar vrienden hadden we er 1 opgestoken, we wouden al een lange tijd weer is een blunt roken maar het is nogal duur -.-" je bent voor 2 blunts al 2,50 euro kwijt voor vloeitjes en dan nog 2 gram wiet... 17,50 euro kwijt :O
|
Wiet is bij uitstek nog steeds de fijnste drug voor mij. Heb er een kost-en-baat analyse op losgelaten waar zij hoog op de lijst arriveerde!
|
Ik twijfel tussen MDMA en 2CB...
Ik heb van MDMA al hele fijne hallucinaties en ik hou zo van het gevoel als je ogen heel snel heen en weer gaan en het zuchten. <3 Maar 2CB levert daarnaast ook nog hele fijne grappige gedachtes op. Hmmm. (man, wanneer heb ik weer eens tijd om het te doen?!) |
Wiet is echt mijn favo drug, omdat het bijna altijd wel kan en bijna alles (nog) chiller maakt. Ook bij het gebruik van andere middelen is een jointje er bij 9/10 erg relaxed.
|
Hasj omdat ik daar rustig van word en goed op kan slapen, op de een of andere manier kan ik niet tegen wiet maar wel tegen hasj ( double o) beetje bier erbij en dan slaap ik helemaal goed in.
|
Mijn favorieten blijven toch wel:
Pep & Alcohol Alcohol & Benzo's Beiden zijn alweer jaren geleden |
Mooiste combinatie? LSD + MDMA.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |