![]() |
Sann en Azèche spreken saaie taal over de nieuwe fb! #1450
*O*
|
Gebruikersnaam Berichten
Martiño 52 .sann 49 Noedelhap 35 Interglot 33 Schrödinger 32 Stefenootje 27 Sherlock 27 Rationeel 25 Pippeloen 20 Little Phoebe 19 Calculi yukon 18 Azèche 18 Tink* 14 Absinthe 14 TopDrop 11 Syori 11 Trimm Trabb 10 Adamczowice 10 Dobermann 9 lentekriebel 7 Quis 2.0 7 Paranoide 6 Geel 6 Carn 5 Rivka 4 Lorelei 4 Uice 4 Doux 3 Pierrot 3 Macrador 3 Gnork 3 Chick Rock 2 Mc Kauw 2 Luud 2 Elmp 2 Sabir 1 Brenda97 1 SweetSmile 1 Michelangelo 1 |
1 Bijlage(n)
Nog maar een keer:
Geniale excel :D |
Grmbl m'n boxjes doen steeds gek, alsof ik een sms krijg, maar dat is helemaal niet zo. :(
|
:D Titel (Y)
Citaat:
|
Oh ik kan er echt niet tegen als een dude de deur open houdt. Dat kan ik zelf ook wel, ik heb geen polio. ;x
|
Sann, je had vast al gezien dat dat topic op Onzin verwijderd is? :D(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'tactisch kotsen'? :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is tactisch kotsen -O-
Sowieso snap ik daar niets van, maar dat komt vast nog wel als ik eenmaal in Leiden ben (Y). |
Citaat:
|
Wat was dat nu precies met dat topic? Ik heb het weer gemist.
|
Citaat:
|
Citaat:
Chivalry. <3:o Citaat:
|
Je kunt gewoon per uur invullen wat je gedronken hebt (en of je evt. tactische gekotst hebt) en dan kijken of je al bijna dood gaat :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind het wel tof als een man de deur openhoudt enzo :y heb eens gedatet met een man die de autodeur open en dicht deed voor me :cool:
Argh en er vliegt hier een mug :mad: |
Citaat:
Maar ik kan me er iets bij voorstellen natuurlijk ;) Ik haaaaat alleen kotsen. Ik doe echt alles om niet te hoeven kotsen. Daarom stop ik op den duur eigenlijk altijd met drinken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hé TopDrop, is het uit met je chick? Je bent opeens weer zo actief.
|
|
Citaat:
|
Ik doe er overigens ook niet aan mee. Heeeel soms aan het einde van de avond zodat de kater de dag erna iets minder naar is. Maar niet om door te drinken.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed, schatjes, ik ga even mijn telefoon aan de oplader gooien. Kusje tot zo
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
WEEKEEEEEND fuck yeah *O*
nog maar iets van 15 uur en dan zie ik Q weer http://soija.student.utwente.nl/styl...t/verliefd.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jazeker (Y)
|
Tof. Dan kun je ons daarna vast prima in Leiden mee op stap nemen :cool:
|
:Y.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |