![]() |
Kunstjestopic
Dit is een topic voor alle kunstjes die jij kan. Variërend van het ombuigen van onbuigzame lichaamsdelen tot zwartrijden tot recht knippen met een karteltjesschaar.
|
Ik kan staand slapen. :cool: En een heel raar klapkunstje dat ik van mijn zusje heb geleerd. Dat wil ik heel graag nog een keer filmen en posten, want ik vind het heel leuk dat ik dat kan. Maar ik heb er wel een geluidsopname van.
|
Mijn handen maken scheetgeluidjes als ik ze tegen elkaar wrijf.
|
Ik kan nonstop vreemde kraakgeluiden maken met mijn knieën, polsen, nek en schouders.
|
Ik kan mijn vingertoppen buigen. Alleen links trouwens.
|
Ik kan mijn elleboog likken, mijn duimen goed plooien, mijn nek om de zoveel tijd een dikke krak laten maken, met mijn voet aan mijn oor krabben, iets raars met de pezen van mijn vingers en het belangrijke armscheten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan een Vulcan salute doen met m'n tenen en piepgeluidjes maken met m'n oor.
|
|
Ok, dat is echt freaky :D(N)
|
Ze zeggen dat je elleboog likken het geheim is tot het eeuwige leven.
Vandaar dat bijna niemand 't kan. |
Mag ik nu niet dood? en het is toch niet zo raar.
|
Ik kan trompetspelen. En ik kan vogels nafluiten. En een bus besturen.
Maar verder.... |
ik kan mijn hele lichaam kraken of knakken. (zelfs rug, kaak,nek vind ik het leukst en vinkers knakken) ik kan zingen en dansen, been in mijn nek leggen
|
Ik kan mijn vingertopjes naar achteren ombuigen en mijn duimen tegen mijn polsen leggen. Voor de rest kan ik alleen maar gewoon gewone dingen.
|
ik kan fluiten op mijn tong
|
Citaat:
|
Ik kan goed bier drinken, telt dat ook als kunstje? http://www.facebooksmileys.com/wp-co...97-150x150.jpg
|
Ik kan mijn duimen tegen m'n pols aanleggen van voren (dat kunnen meer mensen) en van achteren (ik ken niemand die dat ook kan)...dus naar de kant van de nagel duwen, tot aan de pols zeg maar. Ik kan de topjes van mn vingers onafhankelijk van de rest van de vinger buigen. En mijn duimen in een hoek van 90 graden zetten de verkeerde kant op. Oh, en mn 'wijsteen' buigen zonder de andere kleine tenen te buigen.
Dus. Zoiets was het geloof ik wel. |
Citaat:
Ik weet ook niet hoe ver gemiddeld mensen hun vingers naar achteren kunnen buigen? |
Ik kan het ongeveer 45 graden zonder hulp en bijna 90 als ik ze tegen een tafel oid aandruk.
|
Ik kan een zogenaamde tongue three leaf clover, en ook twee kronkeltjes.
|
Oja ik kan ook nog sommiege vingers naar achter buigen dat ze horizontaal met mijn hand liggen. ik kan mijn oeren op en neer bewegen zonder mijn kaak ofiets dergelijks mee vte bewegen.
Mijn vriendin heeft een buikdansende tong :cool: |
Citaat:
Ik kan in de kleermakers zit, maar dan dat beide voeten bovenop liggen zeg maar en dan lopen op mijn knieën. |
Citaat:
Verder kan ik niet echt kunstjes. Of ja, ik kan wel goed achterstevoren schrijven, in spiegelbeeld dus. |
In spiegelbeeld schrijven kan ik ook. En op mijn handen staan terwijl mijn knieholtes op mijn bovenarmen rusten (en mn voeten uiteraard van de grond staan). Dat op je knieën lopen terwijl je in lotuszit zit. Op mijn hoofd + handen staan. Allebei mn benen in de nek lukt niet meer, maar ik kan nog wel mijn voetzolen tegen elkaar zetten en dan m'n hielen op mijn hoofd zetten *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohja en mijn benen in mijn nek leggen. Dat helpt als je de hik hebt trouwens, weird :confused:
|
Alles helpt als je de hik hebt, zolang je er maar geconcentreerd mee bezig bent toch?
OT :Y, ik kan eigenlijk helemaal geen kunstjes. Oh wacht :cool: ik kan wel mijn tong omdraaien zodat de onderkant boven zit. Zonder hem verder vast te houden ofzo! |
Ik heb helemaal geen lenige vingers/handen oid, maar ik kan wel een lepel aan mijn neus hangen. Maar dat is eigenlijk ook helemaal niet moeilijk.
|
Ik kan mijn oren op en neer laten bewegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan mijn duim achter de knokkel van mijn wijsvinger leggen :)
ohja en mijn oren bewegen! |
Ik kan drie sterren halen bij alle levels van Angry Birds, telt dat? Want verder geen kunstjes :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat kan ik ook :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken geen kunstjes, denk ik. Ik ben maar normaal. ;)
Citaat:
Citaat:
|
Ik kan mijn ogen onafhankelijk van elkaar bewegen, ik kan hoge geluiden maken, en voor de liefhebbers: ik kan een vuist in mijn mond steken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ook normaal! :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |