![]() |
Saaie fobieën #1451
Hi daar deze titel dan maar.
|
Citaat:
|
Noedel, ik heb echt geen idee, want ik heb een beetje hetzelfde probleem als Macrador. Ik moet het eerst zien.. "Een stuk elektronica" is ook nogal vaag, dat kan werkelijk van alles zijn. :D
|
Hm, ik kan mijn schets hier niet zomaar neer gaan planten :D Maar het is een headset :D Zo'n oortje met een stengel met microfoon eraan. En een houder voor dat oortje. De microfoon is zijn hand, zeg maar. En de houder heeft ogen en een mond, en een zonnebril op.
|
GODVER :mad: spinnenfoto's ja? :(
|
Citaat:
|
|
Citaat:
http://www.gearfuse.com/wp-content/u...-glasses-1.jpg |
Oh, je kan het strand vervangen door een koptelefoon/elektronica-equivalent van een strand :cool: Met, weet ik veel, een hoop glimmende CD's als zee en een hangmat gemaakt van cassettebandjestape en microfoon-palmbomen en een pixelzonnebril en hij drinkt dan geen ranja uit een kokosnoot met een rietje maar elektriciteit uit een halve batterij met een snoertje.
|
Maar heeft het nog een thema? Of moet het gewoon grappig zijn, and that's it?
|
Pixelzonnebrilboks (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonnebrillen-ideeën zijn leuk, ik ga daar even op broeden :D
|
Nou ben ik toch aan het vocaroo-klooien in plaats van slapen. -o-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oooh, dus geen stripachtig iets, ik zat namelijk al te denken in woorden. :D
Je kunt er natuurlijk sexy vrouwelijke headsets langs laten lopen die naar hem knipogen en er een hele jaloerse lelijke andere headset naast zetten. :D |
Citaat:
Wat ben je aan 't opnemen? |
Citaat:
|
Weten jullie wat ik laatst heb herontdekt? Tetris, pfft wat is dat toch verslavend als je er eenmaal aan begint. :D
|
Ik ben terug beginnen world of warcraft spelen maar dat mag wel na 4 maand.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oef, ik wilde ook slapen, maar ach. Vocaroo :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En LP ik zou jou dat wel fanatiek doen. :d Lijkt me grappig om jou te horen ragen op iedereen op Vent (zoiets als skype).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ken je het fenomeen private servers? Wel daar kun je dat op, maar het probleem is dat je geen normale economie hebt en geen normale raids en zo denk ik.
|
En alle keren dat ik wakker lag en ik besloot, wat een mooie dag. Wat een mooie dag, voor de dood <3
Zit al de hele dag in mijn hoofd :mad: |
Iedereen die nog leuke slaapliedjes kent - roep maar! Ik vocaroo ze. Als ik ze ken, dan, natuurlijk.
|
Citaat:
|
Okay, nu maar eens een poging tot slaap gaan wagen dan.
Noedel, ik ga er nog eens even over nadenken, misschien kan ik nog iets verzinnen. (Y) LP, have fun raging. ;) En slaap lekker, iedereen! |
En Azeche: Itsy Bitsy Spider voor Phoebe. :D(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oooo, dat is Hansje Pansje Kevertje. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Slaap lekker Jeroentje! |
http://vocaroo.com/?media=vLwURBznh8QmbMUdq
Wat ook meteen duidelijk maakt waarom ik moet slapen. :D:facepalm: |
En welterusten iedereen! Kusjes!
|
Hansje Pansje kevertje die klom eens op een hek
Toen kwam de regen, die spoelde alles weg .........lalalalalalalalalala En Hansje Pansje kevertje die klom toen weer omhoog Ofzo? De eerste 2 zinnen zijn goed, maar die laatste 2? |
OH OH
Toen kwam de zon, die maakte alles droog :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |