![]() |
Waarom drink je
Nou vertel waarom drinken jullie hier allemaal?
|
Omdat het lekker is
|
Omdat ik dorst heb
|
Citaat:
|
Omdat het zonder drank minder leuk is.
|
Citaat:
|
Alle dingen die in het topic genoemd zijn :)
|
Om stoer te doen t.o.v. mijn vrienden.
|
Ik heb ooit gedronken om mijn zorgen te verzuipen, maar die krengen blijken te kunnen zwemmen.
Nu hoofdzakelijk omdat het lekker, leuk is. |
Waarom drink je zelf, TS?
|
Omdat een mens niet kan leven zonder drinken.
|
omdat biertjes wijntjes en blackflies soms gewoon heel lekker zijn (y)
|
het lekker is en je er wat losser van wordt. (y)
|
Citaat:
|
omdat het zorgt dat je wat meer durft een geweldige tijd kan beleven met je vrienden en dat je een normaal saai feestje kan beleven als een gweldig feest
|
omdat ik een probleem heb
|
Citaat:
Ik ben een gezelligheidsdrinker en ik vind het op z'n tijd lekker om alcohol te drinken. Zowel de smaak als de roes waar ik uiteindelijk in beland als ik licht aangeschoten (maar nog niet dronken) ben. Ik drink voornamelijk goede wijn bij het avondeten op vakantie, overdag speciaalbiertjes in de kroeg met vrienden en 's avonds alleen Hertog jan. Als ik echt dronken wil worden dan drink ik nagenoeg elke gangbare combinatie met wodka (afhankelijk van wat ik atm lekker vind) en dat gebeurd niet heel vaak. |
Ěk word er veel losser van en blijer, ook durf ik ineens te dansen en op jongens af te stappen. Dus shit, eigenlijk heel slecht dat ik hier alcohol voor nodig schijn te hebben.. Op zijn tijd hoor, ik ben bovendien nog nooit echt dronken geweest.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |