![]() |
Harry Potter and the deathly saailows #1452
Dussss.
Ik ben geen Potter fan. Absoluut niet. Laat daar aub geen misverstanden over zijn. |
Citaat:
@ Syori: was het eigenlijk liefde op het eerste gezicht? |
Citaat:
|
Uice: Ze weten niet waar ze moeten zoeken, dat is het punt. Ze hebben maar 1 horcrux en die vernietigen ze met dat zwaard. Maar aan het einde van het boek (en dus film 7.2) gaat het wat sneller hoor.
Maar waar ga jij die film kijken, hij komt hier pas over 7 dagen uit :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Syori, ik waarschuw je vast: over een tijdje zijn de poepgrapjes grappiger, maar al zijn andere grapjes ("pas op dat het niet valt" als je iets uit je handen laat kletteren en dat soort onzin) minder :p :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedenavond :o
|
Citaat:
Zeg, het is geen hoax hè :p ik heb een beetje een pics or it didnt happen momentje :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aight :p ik vind het alsnog bizar hoor!
|
Finland
|
Finland wat?
|
Verliefd worden, hoe doe je zoiets eigenlijk?
|
De kaart (navigatie) die ik nu in mijn telefoon aan het laden ben. Duurt een eeuwigheid omdat die dingen allemaal één voor één moeten :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ik rationaliseer het dan ws. gewoon weg, ofzo.
|
Citaat:
|
Kon het maar!
|
Hm, ok. En ik ben niet eens autistisch, kun je nagaan!
|
Ach, er zijn momenten dat ik niet verliefd wil zijn, maar als het wederzijds is, is het zo lekker <3
|
Frankrijk
|
Citaat:
|
Citaat:
Stom hoor. (n) btw, over die lame-ass grapjes van Kazet gesproken: Ik denk dat hij nu nog heel erg z'n best doet om ze niet te maken. Dat houd 'ie nooit lang vol. :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar, titel :cool:(y) |
Ik ga begin augustus naar Londen he Trimm!
Daar gaan we waarschijnlijk ook de laatste Potter kijken, omg :cool:*O* |
Slaap ze!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar aaaanyway, tof dat je naar Londen gaat. Ik ben trés jaloers! Waar slaap je en wat staat er verder op ´t programma? |
Citaat:
|
Citaat:
"Ja, maar heb je de boeken gelezen? Want die zijn echt heel anders en als je de boeken niet hebt gelezen kan je er niet over oordelen." :facepalm: :mad: |
Citaat:
LL's broertje werkt bij een hotelketen, en hij kon 75% (!) korting voor ons regelen op dat hotel. Weet nog niet precies wat er verder op het program staat, we gaan sowieso naar een aantal musea! En naar de meeste hotspots! En naar Hyde Park, want daar zitten we vlakbij. |
Avond.
nacht. :o |
Citaat:
:p ;) |
Citaat:
Heb ooit zowel een poging gewaagd een film te kijken als een boek te lezen van die serie, bij allebei ben ik er van narigheid halverwege maar weer mee opgehouden. |
Citaat:
|
Citaat:
En musea zijn altijd amusant. Ik was er vorig jaar voor het laatst en sliep toen in een studentendorm naast de Royal Albert Hall en heb alle musea in de buurt bekeken. Natural History museum (dinosaurussen!) en Victoria & Albert museum vond ik allebei erg indrukwekkend. Vooral de kamer in het V&A met allerlei metershoge nagebouwde klassieke beelden en poorten waar je doorheen kunt lopen. <3 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |