![]() |
raaar maaar waaar
waar gebeurd:
moeder betaalt dochter voor afwas om wiet te kunnen kopen. ( en niet al te zuinig) meningen.........??? |
dat ligt o.a. aan de leeftijd van de dochter. ik heb er meer een probleem mee dat de moeder te gul betaalt voor de afwas dan dat er wiet mee gekocht wordt. de moeder weet dan tenminste dat haar dochter gebruikt.
|
ze is 16....
niet egt jong duz... mijn ma weet ook dat ik 'wel eens' gebruik maar ze zou mij er nooit geld voor geven |
ach ja ...... anders moet ze zelf de afwas doen
|
ik had het ook graag willen doen.....
keehj maar iz er dan niemand tegen dat ouders het stimuleren om wiet te kopen?? |
Ter vergelijking: Je dochter zatvoeren in dank voor de afwas... Beetje krang :rolleyes: (n)
|
heb liever dat ze staat afte wassen voor der jointje als dat ze dervoor gaat stelen
|
Net zoals moeders die een pakje sigaretten voor hun kind meenemen als ze naar de supermarkt gaan. Laat ze dat lekker zelf oplossen.
|
Citaat:
dat doet me moeders wel hoor, heb wel lieve mama :) |
een vriend van me (17) krijgt elke week een geeltje wiet van zijn moeder, zijn moeder denkt dat ie daar genoeg aan heeft voor een week, maarja, het scheelt hem toch elke week een geeltje
|
en dan nog, so slecht is wiet niet voor je (niet te veel en zonder tabak!!!!!!! (wat veel mensen niet doen...))
Puur rulez :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |