![]() |
Hip Hop!
voor al diegene die naar hip hop luisteren! alle stijle zijn welkom mat moet wel hip hop blijve..
geef u eigen favoriete albums/artieste/songs en beoordeel die van andere ik ben zelf meer voor de oudere hip hop (jaren 80, begin 90s) ik vind wel dat elke artiest songs moet hebben met een betekenis of verhaal of zo. als je alleen muziek zonder inhoud kan maken ben je waardeloos... een aantal goeie songs vind ge op mn youtube kanaal goeie artiesten: a tribe called quest, wu-tang clan en de leden (ghostface, raekwon,...) apart, mos def, ultramagnetic mc's, gangstarr, slick rick en nog zoveel andere... |
/thread |
Ik vind alleen de gangsta-rap van die tijd leuk. Eazy-E, N.W.A., Too $hort enzo.
|
Citaat:
|
Zelfs mensen die hiphop haten hebben dance with the devil al te vaak gehoord! |
;) |
ik ben echt fan van green-gang :D vooral hun nieuwe album Green Magic is echt goed! ik luister nu al de hele dag dat album :D
|
Hiphop op festivals, of eigenlijk hiphop live in het algemeen is en blijft toch echt drie keer kut! Ik heb de laatste paar jaar aardig wat grote namen live gezien en stuk voor stuk vielen ze allemaal tegen. Er is wat dat betreft voor mij toch maar echt één enkele uitzondering en dat is Osdorp Posse!
Thuis luister ik graag naar hiphop, D.I.T.C, Dilated Peoples, Non Phixion, Wu-tang, Atmosphere, Tim Dog, MF Doom, MOP, Aesop Rock, Arsonists, Lord Finesse, Lords of the Underground, Jeru the Damaja, KRS-one, Gangstarr, Jedi mind Tricks maar ik vind eigenlijk nederlandstalig toffer.. in alfabetische volgorde; 0118(-vier), Casto, Codewoord, DAC, Huilende Rappers, Jiggy Djé, Kas, KGV, Lost Rebels, LVO, Mach & Jesse!!, NP, Onderhonden, Opgezwolle, Osdorp Posse, Rapresailles, Raymzter, Sores, Spookrijders, Steen, VSOP en West Klan. Dus. |
Citaat:
|
Ik luister alles bijna van hip hop
Green Gang eazy-e Wacka Flocka Flame N.W.A Ice cube enzo http://www.youtube.com/watch?v=QNsCxa4BZB8&ob=av2e |
Citaat:
door dit soort... ongein krijgen mensen die geen kaas hebben gegeten van hiphop dus een compleet verkeerde kijk op hiphop. eeuwige zonde. |
hoe bedoel je ?
|
|
Citaat:
die clip draait om grote negers met veel goud, wijven en drugs.. niet echt bepaald typerend voor hiphop in het algemeen. dus, mensen krijgen door dit soort ongein een verkeerde kijk op hiphop omdat hiphop niet om die dingen draait. |
Ach, hiphop is een veels te vaag begrip om dingen wel of niet uit te sluiten. Ik vind Gucci Mane ook hiphop. Of het mijn muziek is is een heel ander verhaal.
|
ik sluit ook geen dingen uit. ik zeg niet dat dat geen hiphop is.. wat ik wel zeg is dat mensen door dat soort clips een verkeerde kijk krijgen op hiphop in het algemeen. eigenlijk hoe hiphop sowieso bekend staat; bling, drugs & wijven, en dat vind ik zonde.
|
Ach, care wat anderen voor beeld van hiphop hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |