![]() |
Saaipark #1454
:)
|
Citaat:
En later begonnen, later begonnen, daarom zeggen we ook dat we het zagen aankomen, niet dat er toen al per se iets speelde. :p |
Ik kijk nu trouwens ZE IS VAN MIJ, wat een raar programma.
|
|
Quis: hoe gaat t met je scriptie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Stewie het beste karakter uit Family Guy, z'n stem, wat hij allemaal zegt, de ontwikkeling van zijn personage, van diabolic baby naar kast-travestiet.
(y)(y) |
Jeetje. Op hoeveel paginas zit je nu?
|
Zo, alles zit in dozen en tassen! Morgen gaan we echt verhuizen *o*
Absinthe naamzoek, doorslikken wordt zelfs aangeraden als je van pil overstapt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoei sarah *O*
|
Citaat:
Holmes, he, uiteraard. Niet Jasper. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik nog eens verslagen of artikelen moest schrijven wist ik altijd maar net genoeg voor het gevraagde aantal woorden, en ik ben al duisent keer aan een boek begonnen (:')) maar dat werd nooit wat omdat ik na 10 pagina's niks meer wist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Oh en ik ben niet zozeer lang van stof, want de informatiedichtheid per alinea is vrij hoog, ik heb vooral een veel te breed opgezet onderzoek. |
Citaat:
vond hem altijd wel oke, maar nu vind ik hem inderdaad wel een beetje faal :') denken dat het oke wordt als je er gewoon voor uitkomt :') |
Als ik aan een boek begin wordt het nooit wat omdat ik na 2 pagina's me erger aan mijn voorspelbare plot, gekunstelde dialoog en saaie of eendimensionale personages. Ik wil een geniaal boek schrijven of anders niets :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat was hij idd.
|
En ik reageer een beetje traag, zo op mijn telefoon.
|
Citaat:
Soms lees ik een boek dat ik slecht vind, en dat me ergert, en dat is dan meestal omdat het me aan mijn eigen stijl doet denken :d |
Citaat:
|
Ik vraag me wel af hoeveel mensen er geprobeerd hebben een boek te schrijven. Ik denk misschien wel 80% ofzo. In het Westen dan.
|
Zeg sarah, heeft een (brand)wondzalf als fenistil nou enig nut eigenlijk? :o
|
Ja hahaha. Eigenlijk is het best beschamend.
'ik ben bezig aan een boek'. Rot op :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom er net achter dat Justin Bieberfans OMB zeggen ipv OMG :'''''D
Voortaan ga ik dat ook doen :y Oh my Bieber. |
Goedenacht mensen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat dat betreft is de literatuur nog minderbedeeld dan de schilderkunst (waar ik voor 't gemak ook illustratie e.d. onder reken), want boeken schrijven is moeilijk, maar in eerste instantie denken veel mensen al snel 'nou en, gewoon allemaal woorden, dat kan ik ook wel'. Bij een (goede) tekening ziet men toch sneller dat het kunde vereist.
|
Citaat:
Ik denk dat het wel goed klopt, één op de zestien mensen. |
Of nouja, vaselinebevordert de genezing ook niet echt, maar het beschermt de huid terwijl die aangroeit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik noem een Heleen van Royen :')
|
Citaat:
Nouja, en generieke dingen worden ook makkelijker populair, natuurlijk, maar dat is in elk medium zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |