![]() |
afscheiding
Hai,
Ik weet dat afscheiding iets natuurlijks is, maar ik heb het echt veel! Ik heb weleens meiden horen praten die dit vlak voor hun menstruatie hebben, maar ik heb het serieus elke dag. Ik schaam me er best wel voor. Ik zou me bijvoorbeeld niet voor een jongen durven uitkleden, in de angst dat er wit spul in mn onderbroek zit. Ik heb het echt elke dag namelijk! Hoor ik dit eigenlijk maar af en toe te hebben, of zijn er meer mensen die dit dagelijks hebben? |
Maak je geen zorgen ! ik heb het ook elke dag (een klein beetje)maar voor de menstruatie word het meer! Je hoeft je echt niet te schamen!
Ps: Dit heeft volgens mij elke vrouw! Succes verder! |
Volgens mij heeft dat met de reiniging van je vagina te maken.
|
Iedereen heeft elke dag afscheiding, niks raars aan dus. jongens vinden het ook geen probleem hoor, ik heb er iig nog nooit een over gehoord.
|
Heb het ook zo ongeveer elke dag, maar ja hoort erbij.
|
Citaat:
ik heb het ook elke dag hoor,, alleen net voor de menstruatie word het meestal best veel!! SOms best lastig maar goed;) |
De een heeft het wat meer dan de ander, maar het is in ieder geval heel normaal. Volgens mij is het in de puberteit vaak ook wat meer dan daarna, en ook gedurende je cyclus kan het wisselen (de een heeft het inderdaad meer vlak voor de menstruatie, de ander juist rond de eisprong, etc). Je hoeft je er in ieder geval niet voor te schamen! Ga ook geen inlegkruisjes gebruiken, want dan wordt het vaak alleen maar erger (omdat het dan gaan broeien). Synthetisch, strak ondergoed kan ook averechts werken. Gewoon iets van katoen is beter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |