![]() |
aankomen van de pil
Ik weet dat er een topic over is maar het is er een beetje stoffig vandaar dat ik het maar hier neer zet!
Ik ben nu een week aan de pil ben slank gebouwd en ik eet de hele dag door! maar kom niet aan , nu ik aan de pil ben is het dan mogelijk dat ik hiervan wat dikker word??, Ik hoop het ik ben1.59 en ik weeg 43 kilo ! en 16 jaar! ik heb geen anorexia of zoiets ben namelijk echt een vreetschuur :) |
At je altijd al de hele dag door of is dat nu je met de pil bent begonnen pas? Je bent iig licht voor je lengte. Aan de andere kant ben je nog jong en je zal sowieso nog wel wat groeien/ vrouwelijke vormen krijgen, dus het komt vast goed in de komende jaren.
Aankomen is een bekende bijwerking van de pil, maar je moet daarbij niet denken aan tientallen kilo's hoor ;). De meeste vrouwen komen gemiddeld zo'n 1 tot 1,5kg aan van de pil, begreep ik (ik kan nu even de bron niet vinden). Dus echt heel veel dikker zal je er niet van worden. Ik denk dat je dat gewoon de tijd moet geven. |
ondanks dat het stoffig is, moet de post toch in het daarvoor bedoelde topic. Daarom gaat deze dicht.
je kan dikker worden van de pil, maar dat komt omdat je er meer honger van kunt krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |