![]() |
Ben ik goed genoeg om mee te doen aan X factor?
Titanic: Gezongen door mij;)
http://www.youtube.com/user/Lovemeso.../5/rj3UcMKPfI8 Lost in this world: Gezongen door mij:P http://www.youtube.com/user/Lovemeso.../6/o550To7Zvsw Denken jullie dat ik goed genoeg ben:$? Eerlijk commentaar of kritiek? |
De begeleiding klinkt kut, maar dat ligt aan de opnamekwaliteit van je filmpje.
Let in vredesnaam een beetje op zuiverheid. Als je dingen doet die afwijken van het origineel, moet je het wel mooi afmaken, en niet zomaar terug vallen naar het origineel, dat komt totaal niet geinspireerd over. Je stem klinkt telkens anders. Alsof je aan het uitproberen bent of zo. Dit over Titanic. Dat andere liedje heb ik niet helemaal beluisterd. Het begin is echt vals. Je stem zelf is eigenlijk best mooi, als je wat meer één soort geluid weet te maken, en aan zuiverheid werkt, zou het nog mooier zijn. (Neem les!!!) Of je goed genoeg bent voor X factor? Geen idee. |
Ik weet niet veel van zangkunst af, maar ik vindt het wel mooi klinken.
Ik denk dat je meer kans heb dan een derde van die maloten die daar rond lopen, als ik jou was zou ik het zeker proberen. Proberen kan altijd toch? |
in ieder geval goed genoeg om niet voor lul te staan
|
Titanic klinkt mooi en zuiver, lost in this world is ook heel goed, allen het refrein = kut
Kortom, je kan het zeker proberen. |
Kwa uitstraling zit het in ieder geval prima.
|
Citaat:
|
Ten eerste wil ik even stiekem zeggen dat ik er vrij weinig verstand van hebt.
In ieder geval je hebt een mooie zangstem. alleen komt het bij mij nogal over alsof je weinig controle over je stem hebt en nog niet echt een eigen sound hebt maar de sound van de originele zangers na wilt doen, een zangleraar zou daarbij kunnen helpen. :) |
Ik vind het mooi genoeg om mee te doen :)
|
Ik heb ze even bekeken. Ik vind - en hoor - dat je wel goed kan zingen. Je hebt een mooi eigen stemgeluid. Je zit wel een beetje gebogen achter je computer. En er leuk uit zien is niet altijd genoeg, je moet ook wat doen aan je presentatie. En meedoen aan X-Factor: ik weet het niet. Je bent goed, je kan zingen, maar bij X-Factor is het belangrijk dat je de jury wegblaast. Dit lukt slechts een klein deel van het aantal kandidaten. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis! En mocht je echt door willen gaan met zingen: neem zangles! Hierbij leer je meer over het presenteren van jezelf, de verschillende stemsoorten die er zijn, technieken kunnen beheersen e.d.! Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
|
1 wijze raad:
DOE NOOIT MEE AAN TALENTENJACHTEN Als je verliest word je afgekraakt, als je wint zit je aan een contract vast, en dat kan niet altijd even handig zijn! |
Btw: die tweede is niet erg goed, sorry. De eerste Is wel goed
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |