![]() |
Is dit mogelijk?
Okay, ik kan geen groepen helpen maar ik kan wel mensen individueel helpen. Ik weet niet wat ik heb of wat ik ben, dat is het vreemde. Maar ik weet meestal wel wat andere zijn of voelen. Rond mijn 15e toen ik depressief was kon ik mensen hun persoonlijkheden en alles wat ze leuk of niet leuk vonden gewoon lezen zonder ze te kennen door gewoon naar hun ogen (Bron van emoties; Stand en sterkte) te kijken of naar teksten wat ze schreven (Emoties) te kijken. Nu ik uit die sleur ben en het achter me gelaten had (Het zoog me energiek helemaal leeg) lukt het niet meer zo goed. Het lukt me wel enigszins maar ja.
Al met al.. Maakt niet uit. Als mensen met vragen zitten of probleempjes hebben dan kun je me gerust een privé bericht sturen met daarin je klacht of vraag.. Of iets waar je raad mee wilt. Ik geloof niet in pilletjes van een dokter die alles genezen. Als er iets mis is (tenzij het van de geboorten is of ongeluk is) dan moet het van een gebeurtenis zijn. Als het van een gebeurtenis is gekomen dan moet er ook een oplossing voor zijn. Tenzij het van een DNA-achtig iets is. Mijn vraag aan jullie is.. Is dit vaag of..? Ik zie het gewoon als mensenkennis. Vele malen heb ik gehoord dat het een gave is. Met 15 jaar kun je niet bepaald veel mensen kennis hebben. Maar ik kwam altijd al een stuk volwassener over. |
Je bent gewoon een gevoelig persoonlijkheidstype. Die hebben een affiniteit voor zaken als lichaamstaal, emotionele toestanden en kunnen daardoor mensen aanvoelen.
Daar is niks bovennatuurlijks aan, het is gewoon mensenlijke communicatie. Waarschijnlijk is dit herkenbaar voor je: http://www.personalitypage.com/html/INFJ.html |
Citaat:
|
Yeey, T_ID Als je vrouwelijk was had ik je ten huwelijk gevraagd :D Alles voor mij is nu helder. Ik kan weer flink aan de slag om mensjes in nood te helpen! :D
|
Citaat:
|
Dus je zou mij bij wijze van spreke ook kunnen vertellen waarom ik 'depri-gevoelens' heb en af en toe het gevoel heb dat er mensen meekijken met mijn leven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik mij afvraag is hoe het met Acespade gaat.
|
Je kunt niet van een INFP naar INFJ gaan hoor..
|
Als je het mij vraagt:
Hoe jonger je bent, hoe meer verbindingen je in je hersenen hebt (om het simpel te stellen). Hierdoor vat je dingen sneller op (en leer je sneller). En het is ook een deel mensenkennis. Het is wel zo; Als je ouder wordt heb je steeds minder 'verbindingen', waardoor dementie gaat ontstaan. :) Or something like that. (Als ik het goed heb onthouden) Ik nam een paar jaar geleden altijd houdingen over. Als mijn neef er was (die pretty much ADHD is), ging ik ook druk doen. Lekker irritant voor mijn ouders. :D Maar volgens mij is het vrij normaal. Ik heb het in ieder geval al vaak gehoord. :) |
Citaat:
Hilarisch! |
Citaat:
Mijn probleem is alleen als volgt. Ik ben altijd gelukkig en doe graag wat ik wil. Zodra maandag ochtend begint en ik 1 stap bij mijn bedrijf naar binnen kom. Dan slaat mijn humeur compleet om. Ik heb ook een zéér hoge stress gehalte. Ik kan niets meer hebben op het ogenblik. Daarnaast heb ik ook een zware burn out van het werk :) Ik wil stoppen en met een opleiding beginnen maar ik was dus letterlijk een week te laat met aan te melden -.- Toch bedankt dat je t vroeg :) |
Citaat:
|
Citaat:
I've been there. Twice. En ik ben er ook maar net 'vanaf'. Wel balen dat je net een week te laat was zeg! Kijk in ieder geval wel uit dat je niet wéér een burn-out oploopt als je terug hersteld bent. Dit gebeurt namelijk sneller dan dat je zelf denkt. En het probleem met een burn-out is (natuurlijk), dat het eigenlijk al te laat is op het moment dat je het door gaat krijgen. Ik heb zelf bij Interapy gelopen voor mijn burn out. Werkte best goed moet ik zeggen. :) |
Iedereen noemt me vandaag ineens schat :o haha. Ik heb het ook al 2x gehad hoor. Ik heb het ook echt gehad daar >.>
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke opleiding wil je gaan doen dan?
Kun je anders niet even bellen of je er alsnog mee kunt beginnen, de opleiding is echt nog niet begonnen, dat is op z'n vroegst pas in augustus en anders september. Helemaal als het om een mbo-opleiding gaat, kun je je heel vaak ook nog later aanmelden. Als je die opleiding perse wilt volgen, zou ik daar even achteraan gaan, er is vaak meer mogelijk dan je denkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |