![]() |
Requiem for a Saai #1458
Carry on!
|
FFS, door die hevige plensbui is mn tapijtvloer bij de keuken doorweekt, ergens is dus een vloerlekkage ofzo waardoor het van buitenaf naar binnen stroomt. Godver :mad:
|
ik schiet steeds in de lach als ik 'Daaf' lees :D
|
goeiemorgen!
|
Ik moet vandaag bij ene J. Wolters werken. Maar ons Jan is overleden hè?
Stiekem hoop ik toch dat hij het is :D |
Wolkers heette die ook :p
En ook goedemorgen! Eens checken of het huis waterdicht is. |
OOhja! He, wat een deceptie :(
Iemand hier heeft de hele nacht de dakkoepel laten openstaan. Naja. En nu ga ik werken! |
Goeiemorgen allemaal!
|
Hoi. Ik begon me net een beetje lekkerder te voelen, is het vannacht weer volledig verpest. Heb zo slecht geslapen. Ik voel mn koppijn kloppen in m'n oor, ben verkouden en zie eruit als een lijk. Had gezegd dat ik vandaag weer zou werken en ga er wel even heen om wat dingetjes te regelen maar ga zeker geen hele dag werken. (n)
|
Werk ze fizzle!
En aww arme lorelei :( |
goeeeeedemorgen!
|
Lorelei, wat kut! :( Beterschap!
|
en je ziet er trouwens niet uit als een lijk hoor, dat was maar een grapje :D
maar wel beroerd :y |
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Ghehe Ruud was waarschijnlijk blij met een vrije ochtend
|
Nergens geregend!
Althans, hier binnen. |
Goedemorgen op deze prachtige zomerse dag
|
Huhu :D
Ik moet wel wennen hoor, in Italië was het steeds 30-35 graden en zonnig. :( |
Oh jij was op vakantie :cool: leuk gehad?
|
Jaaaa, heerlijk! Echt zo'n Italiaans plaatsje. Vooral Sarah heeft zich helemaal uitgeleefd (die kan, gek genoeg, ineens 'ijsje?' zeggen :P ) met name op de heel hoge glijbanen :eek:
zie http://www.youtube.com/watch?v=c7n9RNuSOzI (dit was keer 50) Nu is de heer des huizes al vertrokken met de monstertjes naar zijn ouders in Frankrijk, ik volg morgen met de trein. Dus ik heb een dag he-le-maal NIKS :D |
Citaat:
|
Gooooeeedemorgen!
Weer terug in Tilburg, spullen inpakken voor een tripje naar de Morvan *O* |
zo, doe je rap! treintjes reden weer braaf?
|
alweer Fink op 3FM.
|
Nou, de fiets is opgeknapt, nieuwe ketting, zadel, spatbord etc maar tijdens het fietsen deed het stalen rosje toch wel vervelend.
Nu moeten de tandwielen worden vervangen.. 100 a 110,- :facepalm: :facepalm: Ik heb een "gratis" fiets gevonden YES! |
Wahaha, ik kan friends kijken zonder daadwerkelijk te kijken. :cool: Alleen als ik het hoor zie ik precies wat er gebeurt :o
|
ja, ze hebben m niet voor niets weggegooid hè.
|
En waarom komt de post tegenwoordig in 5 ladingen? Ik weet wel dat er verschillende bedrijven zijn, maar het is zó omslachtig... Plus dat je nooit weet of 'de post' nou al geweest is :P Zelfs 's avonds komen er nog postbodes langs.
|
Citaat:
Heb alleen wel een beker melk en een beker karnemelk door een broodjeszaak gegooid door mijn flesje jus erop te laten vallen :o En mijn spullen zijn ook zo goed als gepakt *O* Zo even douchen en dan naar oma en dan nog even mijn moeder mobiliseren om iets te doen wat niet mag :o |
Wat moet je moeder dan doen?
|
Spoiler
|
Oei! Wat stiekem! ;)
Waar/wanneer ging je ook alweer weg? |
Morgenochtend!
(en zondag komen we weer terug :p) |
Hello.
|
Citaat:
|
Goeiemorgen allen!
|
Zo, ik heb de hele ochtend geklust en opgeruimd, nu mag ik een tosti hawaii.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net twee appelpannekoeken gemaakt en opgesmikkeld :bloos:
En ik wil dat het ophoudt met regenen want met kinderwagen door stortregen naar de supermarkt lopen :n |
Citaat:
Pannenkoeken! Ik ga vandaag lunchen met pannenkoekn (y) :Y |
Ik heb Wolkers een paar maanden voor zijn overlijden in het echt gezien (y) wel gewoon omdat hij aan het signeren was in de boekwinkel. Op het eerste gezicht een beverig oud mannetje, maar hij maakte met elke koper een praatje en lachte daar veel bij :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat mooi, oude.mensen die lekker actief zijn en die zich nergens wat van aantrekken omdat ze toch al oud zijn. (y) laatst werd er een patiënte van een eind in de 90 aangemeld voor de eerste hulp maar ze kwam pas uren later omdat ze eerst nog moest bridgen. Prachtig _o_
|
Citaat:
Citaat:
|
Je bent in de war met mulisch, Gnork ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |