![]() |
Quis gaat naar een fessaaival! #1459
En verder!
Edit: nummertje erbij plak |
Zo, ik kom ook nog even buurten hier. Zijn jullie wel eens in Antwerpen geweest?
|
Ja.
Ik heb geen festivals meer op de lijst staan dit jaar :/ |
Nog tips Carn? Ik ga morgen een dagje met een vriendin ernaartoe.
|
@ tt ik ook!
|
Bellen met mijn zus is zo awesome :D lekker roddelen over de familie.
|
@Quis: dan ga ik lekker een half uurtje eeeeeeerder! :p*O*
|
Mijn Lastfm programmaatje loopt steeds vast :confused:
|
Oh hej wat een eer. :D
Citaat:
Nou, het begint eindelijk ergens op te lijken. T past allemaal in een rugzak (behalve portemonnee e.d, die heb ik in mijn ''dagrugzakje'' :y), maar die rugzaak is wel aan de zwaaaare kant. |
Och je hoeft niet lang te sjouwen!
|
Dat bedoel ik.
Qua verkleedspullen heb ik: 1) bretels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
koud hier, niet te harden :s ik heb de kachel aangezet :o
|
Citaat:
Party party party. Zoveel zin in. ATR <3 |
En mijn hoed kan ook nog best voor verkleed doorgaan. :y Ik ben in elk geval nog niet als ambtenaar gekleed.
En nu, lieve forumvrienden, is het tijd om het lijstje af te strepen. Een moment dat ik koester. |
Citaat:
|
Godver, ik had ineens heel veel inspiratie om een liedje te schrijven, na 4 zinnen is het gevoel weer helemaal weg :D(N)
|
Hallo!
Citaat:
|
Klappen en de bioscoop is achterlijk.
|
In
|
Dat vond ik ook, daarom deed ik het heel stilletjes :bloos:
|
Maar, ik moest het wel kwijt, de enthousiasme om wat Dobby deed. :y
|
Bij Machete heb ik geloof ik wel geklapt, tussendoor. Bij dat soort dingen kan het wel.
Bij Transformers 3 zaten er ook steeds mensen te klappen. :facepalm: |
Ik heb ook weleens de neiging om te klappen na een film. Ik weet ook wel dat de makers dat niet horen, maar gewoon, om m'n goedkeuring te uiten.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik zit te twijfelen of ik nog een film zal kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
En, buitenlander-pasje :y Ik had gisteren trouwens HP7 gepakt om te lezen, maar na één hoofdstuk vond ik het alweer genoeg :o Lag vast aan mij, en niet aan het boek! |
Ik wil denk ik Slumdog Millionaire kijken. Of The Pianist. Maar die is misschien te zielig voor nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jaja, gewoon nederlands leren jij, lui varken :D (HUHU varkensgrapjes :D) Dat ligt aan jou ja! Citaat:
|
Als je geen geldig identiteitsbewijs hebt, omdat je niet op tijd een nieuwe hebt aangevraagd, krijg je dan een boete?
|
Er zou meer geklapt moeten worden, in general. Meer uiting van positive gevoelens. En dan niet de hysterische uiting van blijheid tijdens het winnen van de triljoenste-Nederland-zoekt-een-of-ander-idool-die-een-of-andere-kunstvorm-middelmatig-beheerst-shows, maar gewoon, complimentjes geven aan onbekenden, klappen na een goede film (in bepaalde filmhuizen is dat overigens best gebruikelijk), hardop zeggen als je iemand presentatie goed vond, etc.
Zo, en nu slapen, ciao! |
Citaat:
Edit: Ze perforeren de oude, that is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat is wat verplicht is, niet het ene of andere document. Maar misschien klets ik wel uit mijn nek want helemaal precies weet ik het niet. |
Fantasia trouwens steef
|
Truste Quis! Geniet van je vakantie, en van Melt *O*
|
Citaat:
Nu ga ik echt! |
Citaat:
Ik denk dat ik die een keer met een joint ga bekijken, omdat ik er anders niet inkom, vrees ik :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En het was episch.
|
nu wil ik gaan slapen maar kan ik niet gaan slapen, want dobbie heeft een bloedhekel aan mij :'(:'(
|
GRAPJE HOOR, ik laat mij niet beïnvloeden door inwoners van dorpies met <20000 inwoners :D:D::D:D:D:D
:bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |