![]() |
remboursbedrag klopt niet
Hoi,
ik heb gisteren iets onder rembours verstuurd en heb op het formulier 2x het bedrag van 67 euro aangegeven. Nu krijg ik op het track-and-trace van TNT en zie dat het remboursbedrag 62 euro is. Ik maak me nu druk over het feit dat TNT blijkbaar een fout heeft gemaakt en vraag me af hoe ik dit overige geld nu kan vorderen als de koper besluit niet mee te werken en die 5 euro alsnog overmaakt naar mijn rekening. Wat kan ik (bij TNT) doen om dit tot een goed einde te brengen ik heb al aan de koper gevraagd het overige geld over te maken. |
Kan je niet bellen met TNT of even langs gaan bij een Postkantoor of Bussinespoint?
|
Ik wacht eerst af wat er wordt overgemaakt anders ga ik idd eens ff verhaal halen bij zo'n businesspoint
|
je zal het wel onduidelijk hebben ingevuld, ik neem aan dat zulke formulieren gestandaardiseerd zijn en met de computer worden verwerkt?
overigens zal het geld niet onder dwang te vorderen zijn, de koper zal naar het formulier wijzen en gelijk krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.