![]() |
mohaa
hee ik heb ff een vraagje over medal of honor allied assault
want als ik hem wil spelen (ik heb windows xp) dan start ie hem half op en dan komt er te staan : could't load blablabla weet iemand hoe je dat mot oplosse thnx |
misschien staat het hierin:
http://forum.scholieren.com/showthre...medal+of+honor |
lekker duidelijke topic-titel....
|
Citaat:
|
hoezo vage topic titel ooit gehoord van afkortingen???
de meeste mensen die het spel hebbe kennen ook de afkorting zal hem wel ff voor je uitlegge mohaa= Medal Of Honor Allied Assault snap je het nie wel of nog nie? |
Couldn't load WAT?
|
De inleiding. Ja sorry maar ik ben 't zat van jou en je broertje Melkunielsie. Het gaat om het volgende:
Alinea 1. Open een fatsoenlijk topic waarbij je duidelijk vermeld wat je probleem is. Daarbij gebruik je een titel zoals anderen dat ook doen. Voorbeeld: [XP] Medal of honor couldn't load <foutmelding>. Als dat te lang is kun je ook enkel: [XP] Medal of honor gebruiken. Of bijvoorbeeld: [XP] Medal of honor + videokaart Alinea 2. Gebruik van een opmaak zoals ik hier doe is bijzonder gewenst. Natuurlijk maakt iedereen wel 'ns een spelfoutje. Gebruik van leestekens zoals een punt, komma is prettig. Hetzelfde geld voor Hoofdletters. De afsluiting. Alvast bedankt voor je medewerking. Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |