Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Studeren (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=88)
-   -   Ingeloot / uitgeloot? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1838355)

Camou 15-07-2011 12:45

Ingeloot / uitgeloot?

Hoi.
De meeste weten al of ze zijn ingeloot of uitgeloot.
Zijn jullie ingeloot, en dan ook bij een voorkeursinstelling etc.?

Ik stond voor International Business Administration op de wachtlijst van de decentrale selectie, 83... en ze hadden maar 75 plaatsen waarvan nog de mensen met een 8 of hoger gemiddled afgaan. Maar op de dag van de loting kreeg ik dus een Bewijs van Toelating op basis van de decentrale selectie :D

Tink* 15-07-2011 14:01

Ik verplaats dit even naar studiekeuze. ;)

B. 17-07-2011 14:31

Hey,
Ik ben ingeloot ondanks mijn lotingsklasse E. Ging ervan uit dat het niet zou lukken en ik gewoon Bedrijfskunde moest doen, dus het was een complete verrassing. Er waren dus wel meer dan 75 aanmeldingen toch? Btw, hoe weet jij dit allemaal met die 83 enzo?:-P Ik ga het aan de VU in Amsterdam doen en jij?

Midnighttemptre 18-07-2011 19:49

Ik ben ingeloot ^^ ik ga psychologie doen aan de uva... heb dit aangegeven als mijn voorkeur omdat ik hier grotere kans had om ingeloot te worden

Mr.Mark 19-07-2011 13:35

Citaat:

Midnighttemptre schreef: (Bericht 31787045)
Ik ben ingeloot ^^ ik ga psychologie doen aan de uva... heb dit aangegeven als mijn voorkeur omdat ik hier grotere kans had om ingeloot te worden

Dat maakt niet uit. Er zijn twee rondes als je gaat loten. De eerste ronde of je überhaupt psychologie gaat doen en daarna wordt door loting bepaald wie waar komt. Dus iemand die bijvoorbeeld Groningen als eerste keuze heeft, heeft net zoveel kans om psychologie te mogen doen als iemand die Amsterdam als eerste keuze heeft.

Midnighttemptre 19-07-2011 14:05

Citaat:

Mr.Mark schreef: (Bericht 31789318)
Dat maakt niet uit. Er zijn twee rondes als je gaat loten. De eerste ronde of je überhaupt psychologie gaat doen en daarna wordt door loting bepaald wie waar komt. Dus iemand die bijvoorbeeld Groningen als eerste keuze heeft, heeft net zoveel kans om psychologie te mogen doen als iemand die Amsterdam als eerste keuze heeft.

ooh oke... nouwja ik vind dit wel goed zo... maakt mijniet zoveel uit

PieterdeBeer 29-07-2011 17:19

Ingeloot International Business in Maastricht:) ook decentraal trouwens

Camou 30-07-2011 21:56

Citaat:

B. schreef: (Bericht 31783221)
Hey,
Ik ben ingeloot ondanks mijn lotingsklasse E. Ging ervan uit dat het niet zou lukken en ik gewoon Bedrijfskunde moest doen, dus het was een complete verrassing. Er waren dus wel meer dan 75 aanmeldingen toch? Btw, hoe weet jij dit allemaal met die 83 enzo?:-P Ik ga het aan de VU in Amsterdam doen en jij?

Ik deed de decentrale selectie, daar stuurde ze een email met mijn nummer :)
Ik ga het ook aan de VU doen.

B. 31-07-2011 20:33

Citaat:

Camou schreef: (Bericht 31821728)
Ik deed de decentrale selectie, daar stuurde ze een email met mijn nummer :)
Ik ga het ook aan de VU doen.

Gezellig! Dan zien we elkaar daar;) Over 3 weken al introductieweek. Ben trouwens wel benieuwd of ik door de loting ben gekomen omdat ik geluk heb gehad of omdat er minder dan 75 mensen aan de loting hebben mee gedaan (wat ik me niet kan voorstellen eigenlijk) In ieder geval top dat je er doorheen bent toch. Hopelijk wordt het leuk en hebben we de goede keuze gemaakt.

Camou 02-08-2011 10:50

Ja ik hoop het ook!
Nouja er waren 244 aanmeldingen! Dus wel wat meer dan de 150 plaatsen die ze hadden :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.