![]() |
bestaat er witte verf voor je haar ?
ja of nee ... want ik wil m,n coup wit verfen maar m,n Ma beweerd dat er geen witte verf bestaat voor je haar .... bestaat het ja of nee ?
|
ik heb laatst zelfs doorzichtig gezien, dus wit zal er ook wel zijn
;) |
what the hell ? doorzichtig ? vertell
|
Witte verf bestaat wel,moeilijk te krijgen en is ook bedoelt om over je haar te doen nadat het al gebleekt is of als je van jezelf heel licht haar hebt.
Gewoon bleken totdat het wit is is het simpelst,maar dat hangt er ook een beetje af van wat voor haarkleur je nu hebt. |
heb nu bruin haar
|
Citaat:
echt bleken is dan toch de beste optie |
Citaat:
Ik denk dat je het zoiezo 2 keer zult moeten doen,bij het bleken word je haar namelijk ontrokken van rood pigment (?) en krijg je eerst een rood/oranje/gelige gloed als je het dan 2 keer doet word het mooier,en soms zelfs wel 3 keer (in my case) maar dan heb je wel wit haar. Maar tis wel een risico het lukt niet altijd,het beste is toch om het door de kapper te laten doen. |
Het bestaat. Geen verf maar toner. Eerst je haar helemaal blonderen en dan een flinke tube toner eroverheen en voila, u bent zo wit als een a4tje. Let wel op dat je het niet te lang in je haar laat zitten, dat word je namelijk lila of zilver. Ook niet te kort. Dan word je geel.
|
ik heb witte verf gezien van stargazer.
|
is wit haar niet erg lelijk?
|
staat oowk al op lichaam & gezondheid.. gaawp...
gewoon je haar bleken duws.. |
Citaat:
|
ach verf je haar gewoon zwart joh
dat witte gaat 'r na een tijdje echt nie uit zien |
Ik zou het niet doen als ik jou was aangezien je enorme uitgroei krijgt. En het is heel moeilijk om dat te verbergen als je je haar zo'n stuk lichter maakt.
|
Citaat:
|
ik doe dan wel HEEL licht blond
|
moet je de oranje en rood ff mengen.
|
bleek middel??? :confused:
|
ontkleurder, staat gewoon bij de andere haarverf hoor :confused:
|
Hele lichtblond is dat toch gewoon?
|
ligt eraan hoe lang je het in laat trekken denk ik...op de verpakking wordt het meestal als wit aangegeven.
|
Citaat:
Anders zeur jij es even niet ofzo. |
Citaat:
|
Ik heb hier nog een emmer witte verf voor je staan (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |