![]() |
MelisVis
Ola!
Ik ben natuurlijk direct naar dit topic gesprongen om mij voor te stellen (*lichtelijke forumfanaat*). Om het voor jullie wat makkelijker te maken, zal ik een 'korte' omschrijving van mezelf geven. :) - Zoals de naam suggereert: Melissa, - Zeeuws (Geloof me, het is niet zo erg als het lijkt), - TwinTIG jaar oud, de tijd vliegt! - Kan zo af en toe (met name door de instelling van de cam. :3) duister overkomen, maar is toch wel casual. - 'Prettig gestoord met een vleugje sarcasme', - Interactieve Mediavormgeefster, - Je kan me vinden waar mijn camera is (typical. isn't it?), - Also: Fanatiek DeviantArtster. Dus mochten er nog mensen zijn die zich daar ook bevinden: Let me know! - Houdt er niet zo van om 24/7 achter de PC te hangen. En daar houd ik vreemde passies aan over. (het maken van lavendelzakjes, het opknappen van tuinkabouters, etc.) - A-politiek ingesteld. Als er nog meer dingen zijn die jullie willen weten, geef maar een gil. ^^ En speciaal voor jullie! Mijn 'Ohmygod-het-is-een-lavendelzakje-foto' :D http://fc09.deviantart.net/fs71/f/20...07-d3s6ese.jpg Jawel, er zit verf aan mijn vingers. Maar een echte creatieveling heeft dat! Greets! |
Welk:)m!!!!
|
Thanks strobe!
|
En wat een Lol foto :D
|
Het leven is al serieus genoeg. ;) Am I right?
|
Citaat:
|
Klinkt gezellig. Welkom!
|
Hartelijk dank Em.!
|
Late welkom, maar beter laat dan nooit! :D
|
Citaat:
|
welkom (y)
|
Welkom :)
|
Thanks Y'all :D
|
Welkom :y
|
welkom! :)
|
Welkom Melissa!
|
Thanks, meneer de forumbaas!
|
Citaat:
|
Citaat:
*Rent paranoïde rondjes om de tafel en wappert met d'r armen* ER ZIT EEN BEESTJE OP ME! Sorry. |
[QUOTE=MelisVis;31781240]jongemanQUOTE]
:p |
Nee ik het humor hoe je dat zegt. Meneer de forumbaas :p
|
Nou, nou.
Pfuh! :O Ik ben gewoon lief aan het doen, laat me. :D :P |
Ik :p alleen maar. Juist goed dat je lief bent :D
|
En heb jij echt tractorfobie? :p
|
Citaat:
En nee. Ze moeten alleen niet te dicht in m'n buurt komen (lawaai enzo). Maar het idee is leuk. En bijna net zo idioot als mensen met een Clownfobie. Al zag ik er laatst 1 bij de Kruidvat staan..en OHMYGOD. o_O Freak-o. Maar welke Clown draagt er dan ook sneakers >.> |
Ik word liever 'meneer de forumbaas' genoemd dan 'jongenman' :o
|
Citaat:
Okay poepie. :D Zal het onthouden. <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
*o*
|
Ja Strobe.
Dus vanaf nu ben jij gewoon een jongeman, jongeman. *kietel* |
Citaat:
|
[QUOTE=MelisVis;31781300 Vanaf nu ben jij gewoon jongedame[/QUOTE]
|
Ja, meneer de jongeman.
Als meneer de forumbaas het goed vind iig. En natuurlijk Em., mevrouw de forumbazin :P |
Ik kan het natuurlijk niet afkeuren dat je met twee worden spreekt tegen mij :o
|
Citaat:
Spoiler
|
welkom :) doe je ook aan filosofie? en leesde graag?
|
Natuurlijk doe ik aan filosofie!
En ik hou van tosti's. En ik lees heel graag. :) (Geen sci-fi-achtige boeken.) Op dit moment lees ik The Freedom Writers Diaries. Ik heb de film gezien, en ik was enorm benieuwd naar het boek, dus gelijk gekocht. Tevens heb ik een boek over Religies naast mijn bed liggen. ^^ En de biografie van Che Guevara.. Én "het meisje met het rode haar". Mijn nachtkastje is eigenlijk een zooitje met al die (puzzel)boeken. :-# |
:cool:(y)
|
Stiekem wil je ook zo'n nachtkastje. Of niet Strobe? :3
|
:bloos: uh...
Spoiler
|
Delen dan maar? :D
|
*O**O*
|
Citaat:
|
Heeeeeeeej=D Leuk je te ontmoeten. Ik ben ook een fanatiek DeviantART-ster^^ En duister-ish. En sarcastisch..
Cool^^ |
Citaat:
Wat is jouw page? Voeg ik je gelijk even toe aan mijn Watch. :D & Thanks trouwens (A) |
Citaat:
> Ik hou van straffe kost :3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Michel: SOULMATE!*O* Haha. :D *Kijkt naar haar views* Ik voel me bekeken. :-# |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |