![]() |
Geluid van m'n laptop
Hey!
Ff een snel vraagje tussendoor; M'n geluid van m'n laptop doet 't ineens niet meer :$ Ik heb Windows 7 en m'n geluid doet 't niet meer sinds ik het snoertje van de boxen van m'n stereo uit mijn laptop heb gehaald. Weet iemand misschien de oplossing? :bloos: |
Snoertje er weer in stoppen.
Zit er niet gewoon per ongeluk nu een koptelefoon ingestoken dan? Dat heb ik nog wel eens, dan denk ik 'huh mijn geluid is kapot' maar dan zat er gewoon een koptelefoon in het geluidscontactdingetje waardoor ik het niet hoor. |
Nee, er zit geen snoertje meer aan. Hij geeft sowieso iets raars aan: Ik kan tussen twee dingen kiezen ofzo:
- Luidsprekers / Koptelefoon - Onafhankelijk R.T.C. koptelefoons maar bij beiden doet ie het niet.. |
Oh ik denk eigenlijk dat ie beter naar S&M kan... :O
|
Waarschijnlijk is er iets fout gegaan met het omschakelen van geluidsuitgang naar interne speakers, probeer je stereo nogmaals aan te sluiten en weer los te koppelen. En start de boel ook eens opnieuw op.
|
De Kantine --> Software en Multimedia
|
Citaat:
|
Heb je als je met de rechtermuisknop op dat icoontje klikt en dan bij afspeelapparaten de juiste op standaard staan?
|
Ik had ze dus allebei op standaard staan.. Na opnieuw opstarten deed ie het weer. Bedankt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |