![]() |
vragen over lief
hey ik heb een probleem en zou graag jullie meningen horen.
het gaat hierom. mijn vriendin (sgat van een meid) heefd scoliose en heefd veel pijn in haar rug maar heefd er nooit iets voor willen doen. nu ben ik haar gezaag beu en ben aan zoeken naar oplossingen voor haar pijn. ik ben naar forums gegaan van mensen met scoliose en las al veel intresante dingen die ik dan samevatte in een document zodat ik dat dan an mn sgat kan geven. nu wilt zij echter niet inzien dat dat kan helpen en geeft zew mij het excuus dat dat niet zal werken en veel pijn gaat doen. weet iemand hoe ik ze er ven kan overtuigen het toch eens te proberen? |
Of het is 1 behandeling die pijn doet of de rest van je leven pijn, dan is de keus snel gemaakt lijkt me?
|
Citaat:
|
Maar ze zeurt wel over dr pijn maar yoga wat kan helpen wijst ze af? :confused:
|
Wat een seut. :')
Je m'excuse. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen. Mijn moeder heeft ook vaak ergens last van, en als ik haar dan uitnodig om mee te gaan wandelen/fietsen (wat opzich niet zo héél zwaar is), dan is het van "Maar ik heb zo'n last, dus doe maar niet". Terwijl het bij mij na het wandelen/fietsen meestal zo goed als over is. Afijn, ik probeer iemand 3 x te overtuigen, maar daarna hou ik het voor gezien. Al is het voor jou natuurlijk ook niet leuk, dat je steeds dat gezaag aan moet horen. Dus: Óf stoppen met zagen en er aan gaan werken. Óf door blijven zagen en wachten tot je ruzie hebt. (Ik zou me er dood aan irriteren na een flinke poos) |
ja ze wilt niet geloven dfat dat gaat helpen :s ze denkt dat ik haar niet begrijp en dat ik niet weet hoeveel pijn ze heeft. maar juist daarom doe ik moeite om dingen te vinden voor de pijn tegen te gaan :s
|
Citaat:
|
Desnoods sleur je dr mee naar yoga en doe je mee :o
|
heb ik ook al aan gedacht, fitness en zwemmen zouden ook goed er voor zn (bij fitness wel oplette dat je een aangepast programma vraagt) :)
|
Dan doe je dat met dr :o succes mopi ;)
|
Bij Fitness krijg je voor je begint altijd een vragenlijst (als het goed is. :)), dus daar kunnen ze ook een heleboel uit opmaken.
Ik vind het wel super van je hoor, dat je je zo inzet! Veel succes! |
thx maar ik hoop dat ze rap bij draait want kga dat niet blijve doen ze kheb da met mn ex gedaan en na een paar maand wask gewoon op :s
|
of ze wil aandacht blijven trekken met dr "ziekte?"
dat ze daarom de behandeling niet wil enzovoort. |
nee da zou zi durven ze weet dat als ze dat zou doen ik het ga uitmaak want da pik ik geen 2de keer meer. nee tis gewoon dat ze het niet wilt voor god weet wat reden. morgen gaan we er nog eens over prate.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |