![]() |
Topics Techfora
Wellicht is het handig om voorwaarden te stellen aan de Techfora topics.
Iets in de richting van: "Vertel eerst wat je al geprobeerd hebt en wat je al hebt gevonden." veel topics die ik zie staat dan wel de basis in van het probleem, maar niet wat een persoon zelf ondernomen heeft. Groetjes, Daantjer |
Ik denk dat lang niet iedereen die op het techfora post zelf dingen weet om te proberen?
|
Ik zie mensen die niet gegoogled hebben op hun probleem, of tenminste niet verteld hebben wat zij gevonden hebben op google, dan doen wij eigenlijk dubbel werk of doen we het werk van een ander, terwijl zij enkel een topic openen.
|
Als mensen googelen, dan zoeken ze naar een plek op internet waar zij denken dat zij hulp kunnen vinden bij hun probleem. Als mensen op dit forum een topic starten, doen zij toch hetzelfde?
Dus eigenlijk doen ze al wat actiefs door naar dit forum te gaan. En jij bepaalt als bezoeker of jij het teveel moeite vindt om die persoon te helpen of niet. Zo zie ik het. |
Ik voel mij nu aangesproken, aij. Maar ik heb dan ook echt geen flauw idee van hoe mijn laptop werkt, dus het is überhaupt al knap dat ik hier op dit forum zit. Laatst staan dat ik het antwoord van de zoekopdracht bij Google snap, veel te technisch. (deze post is zwaar overdreven)
Edit; Daarom vraag ik het op dit forum, hier krijg ik tenminste in het Nederlands antwoord ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |