![]() |
Even voorstellen!
Hallo iedereen!
Ik heb me net aangemeld, en het leek me wel zo netjes om me even voor te stellen in plaats van direct allerlei zinloze berichten te plaatsen. Nou, zoals de naam al doet vermoeden is mijn naam Michelle. Ik ben 14 jaar, en ga na de vakantie naar 4VWO. Mijn hobby's zijn voetballen (waarmee ik helaas ben mee moeten stoppen, vanwege een knieblessure :(), tekenen, lezen, films kijken, met vrienden afspreken, lachen en vooral mensen de oren van hun hoofd praten :y. Wat ik verschrikkelijk vind, zijn mensen met de meest beroerde spelling ooit, arrogantie, pesten, liegen en... Oke, laat ik hier maar niet over doorgaan, dan zijn we morgen nog bezig -O-. Wat ik geweldig vind, zijn mensen met een flinke dosis sarcasme, een portie humor, die aardig zijn en veel praten *O*. Als jullie nog iets willen weten over mij, vraag maar raak :)! Bedankt voor het lezen! |
Heey welkom hier!! goed voorgesteld :y =D
|
Dankjewel :D!
|
Welkom voetbal ster :P
|
Citaat:
|
welkom michelle :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi Michelle! Welkom!
|
Welkom!
|
Dankjewel :)!
|
Dus nu voetbal ster in rustte ;)
|
Citaat:
|
welkom en idd goed voorgsteld xd hopelijk zal er nog een tijd komen dat je weer kunt voetballen :)
|
Ja, en hopelijk gauw.
|
inch Allah_O_ xd
|
Welkom :y
|
Welkom! :D
Jammer dat je gestopt bent met handbal zeg! Maar wel begrijpelijk als je een onaardig team hebt.. Zonde. :( |
Citaat:
|
Welkom Michelle :D
Meisjes die voetballen hebben toch altijd van die dikke benen? Of is dat gewoon een vooroordeel :P |
Welkom, Michelle! :)
Jammer dat je hebt moeten stoppen met voetballen! Is er niets aan die blessure te doen? @Koffie!: Ja, dat is een vooroordeel ^^ |
Citaat:
Citaat:
|
Oké, tsja, dan zit er niets anders op, denk ik, hoe vervelend ook.
Maar ze hebben tegen mij ook altijd gezegd dat ik nooit meer zou kunnen voetballen en nu kan ik waarschijnlijk over een maand weer beginnen met looptraining, dus wie weet hoe het bij jou nog gaat lopen... ;) Ik hoop het voor je iig! |
Hopen dat je snel uitgegroeid bent dan he. *O*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |