![]() |
Kijken zonder te zien
Kijken zonder te zien
Soms zie je soms zie je niet. Soms lach je soms heb je verdriet. Soms heb je het fijn soms ook niet Soms zie je wel soms zie je niet. Copyright © 1998 by Mijzelf! |
Niet meer dan twee topics per dag per persoon ajb. Zie announcement.
[quote]Doc schreef: Moppie Waarom houd ik van jou? waarom word ik bij jou blij? Is het dat ik voor jou geboren ben of hoor jij niet bij mij? Als ik bij jou ben gaat de dag te snel voorbij Kon ik dat maar veranderen dan kan ik voor eeuwig bij je zijn Met jou in de buurt vervagen al m'n zorgen en m'n pijn Alsjeblieft schat laat me voor altijd bij je zijn Ik wil je niet vergeten dus stuur me ook niet weg Het zou m'n hart verbreken een doorn door m'n ziel Och, schat ik wil je smeken blijf dicht bij m'n zijd' Schat je bent m'n moppie je bent de liefste meid Van alles wat is gebeurd echt waar moppie ik heb spijt Ik vraag je om vergeving ben jij tot vergeven bereidt? Ik kan me niet concentreren ik denk maar steedt aan jou Tranen schieten in m'n ogen omdat ik van je hou Wil jij me vergeven ik wil het maken zoals toen Samen lachen, alles delen Moppie je krijgt van mij een zoen Copyright © 1998 by Mijzelf! Is al een b-tje oud, maar heb m'n nog nooit gepost http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohw...sorry vergeten te lezen...de rest zal ik later wel ff posten....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan wel kijken, maar of je het dan ook echt ziet...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25. |