![]() |
R.I.P. Johnny Saaijkamp sr. #1463
En met deze titel ook r.i.p. geilheid!
|
"De vaseline in d'r Aarsje en de Ploppende Komkommer vond ik gaver."
Ploppende komkommer :D:D Ja, ik vloog maar even gauw door het verhaal heen dus het meeste heb ik gemist :D |
Ik zou het uitprinten en mee naar bed nemen en het keer op keer op keer lezen als ik jou was :Y Tot je het uit je hoofd kent!
|
Citaat:
|
(N)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mag hopen van niet, dan is er niet veel voor nodig. :P |
Misschien heb ik het woordje ploppend zelf bedacht. Maar er is een komkommer en een aars en die er ZO ingeschoven wordt. Hoppaaaa.
|
|
Wil je vertellen hoe dat ging Sann?
|
"In 1 bats" :D
|
*O* |
Ik moest van Kat kijken hoe Johny Kraaykamp Frans en Spaans spreekt. Zij zag het op Ned1, maar ik wilde het youtuben, maar ik kan het niet vinden?
|
Overigens vind ik de titel leuk (Y). Dat moest ik nog even zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik deed de tv aan, zag dat ie dood was en dacht: "Oh, saaititel!" |
Haha, in een tv-programma wordt Johnny Kraaijkamp jr. geïnterviewd, staat er onder in beeld:
Johnny Kraaijkamp jr. Zoon ... |
Is dat echt het eerste wat je dacht :O?:D
|
Citaat:
Minke had zoiets bij de Jeugd van Tegenwoordig op Mundial :D (Loesoe in de SAAI met diamonds om m'n nek) |
Welterusten!
|
Citaat:
|
Weltrusten!
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ik lees net dat John Kraaijkamp in het Rosa Spier Huis in Laren woonde, een speciaal verzorgingshuis voor kunstenaars en (kunstgerichte) wetenschappers, waar ze in hun laatste jaren persoonlijk worden verzorgd zodat ze in alle rust hun professie kunnen uitvoeren :cool:
Daar wil ik ook wonen als ik een graftak ben! Lekker verzorgd worden en af en toe iets tekenen (y) Citaat:
Paranoïde, Luud / Volkert, Rode Panda naamzoek |
Oh hij is dood ja? /choochoo
|
Ik weet niet eens wie het was! Behalve dat hij een acteur was, maar dat heb ik ook net van Wikipedia.
|
Citaat:
Ik heb liever dat de kaakchirurg het doet dan de tandarts, en die krengen 'moeten' er toch uit. Ik denk dat je je veel te druk maakt :) |
Citaat:
Hoeft je kies rechtsonder er nooit uit? |
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, het is je vergeven, omdat je geen Nederlander bent, maar toch... Ik ben opgegroeid met de programma's van die man. Van kleins af aan keek ik al bijna elke dag naar afleveringen van De Brekers (ook met Rijk de Gooier en Adele Bloemendaal) en quotes uit die serie zijn onderdeel van het vaste vocabulair van mijn familie. R.I.P. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij is nog niet helemaal naar door, dus ze hopen dat in dat geval hij verder van de zenuw afligt (als ie helemaal door is) |
Rechtsboven is er ook nog niet uit trouwens, daar moet ik nog een afspraak voor maken, maar dat blijf ik vergeten :D(N)
|
Oh en ze doen het dus kant voor kant, zodat je met de andere kant nog soort van kunt kauwen.
|
Citaat:
|
-O- Mijn tandarts had anders weinig problemen met die verstandskiezen van mij :D. Alleen kon ik de volgende dag mn mond niet opendoen vanwege de spierpijn in mijn kaak :D. Mijn ouders vonden dat geloof ik wel lekker rustig :bloos:.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar, nu eerst voor de laatste keer katten eten geven :cool:. Tot zo!
|
Citaat:
|
Citaat:
Al je Nederlander bent en je kent Johnny Kraaijkamp niet, heb je onder een steen geleefd :D |
Kaakchirurgen hebben geneeskunde én tandheelkunde én een chirurgische opleiding gevolgd. Stelletje idioten zijn het. Maar wel idioten die weten wat ze doen.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |