Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Tips voor vrienden maken op vakantie??? HELP! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1838612)

Miss don't know 18-07-2011 22:04

Tips voor vrienden maken op vakantie??? HELP!

Ik ga aanstaan zaterdag een weekje naar frankrijk
vorige jaar was ik in de zelfde camping en ging ik om met een grote groep mensen die ik daar heb ontmoet om. Toen ging ik er gewoon bij staan en vroegen ze of ik mee wou doen met tafeltennis.
Ik moet het allemaal alleen doen want ik ga met mijn stief broers en mijn vader en zijn vriendin op vakantie en die gaan niet met me mee mensen ontmoeten.
Ik ben btw 16 jaar

Maar heeft iemand tips of ervaringen?

FluffyKitten 18-07-2011 22:34

Ik doe het zelf altijd door middel van sport...
er is 9 van de 10 keer een voetbalveldje op de camping, en dan ontmoet je ze vanzelf..
maar dat is meer voor jongens.
Over het algemeen werkt het zwembad ook wel. Zelf als ik met een groepje ben halen we daar leuke jongens en meisjes vandaan door ze uit te nodigen om die avond gezellig wat te gaan drinken oid. Je moet gewoon wat spontaner zijn.
ook als de camping een disco heeft etc. werkt het makkelijk!

bierkoning 19-07-2011 12:02

idd gewoon rond gaan lopen en contact zoeken, dan komt het vanzelf goed!
ps Broers die dus ouder zijn dan 16 en nog met hun ouders mee gaan op vakantie ? En dan zelfs bij de tent hangen en geen contact zoeken met anderen ?

Schrödinger 19-07-2011 12:14

Als je een beetje lekker bent hoef je daar vast geen moeite voor te doen.

bierkoning 19-07-2011 12:16

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 31789102)
Als je een beetje lekker bent hoef je daar vast geen moeite voor te doen.

dan zie je al hoofdjes keren bij aankomst...;)

Miss don't know 19-07-2011 17:45

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 31789074)
idd gewoon rond gaan lopen en contact zoeken, dan komt het vanzelf goed!
ps Broers die dus ouder zijn dan 16 en nog met hun ouders mee gaan op vakantie ? En dan zelfs bij de tent hangen en geen contact zoeken met anderen ?

ja mijn broers nou eigenlijk m'n stiefbroers thank god dat ik geen bloedverwante ben.
maar de oudste is 19 en de jongste net 16 en ze zitten de heledag alleen te ds'en :nono:

Sarah 19-07-2011 18:11

Gewoon gaan zwemmen of pingpongen ofzo, dan gaat dat vanzelf (y)

Andijvie 19-07-2011 18:16

Mijn ervaring is dat als je idd gewoon een beetje rondloopt, je vanzelf wel een groepje oid tegenkomt waarmee je iets kan doen (y)

ilse 19-07-2011 20:11

Bij ons was altijd de tafeltennistafel de perfecte ontmoetingsplek. Dan ging ik daar met m'n broertje heen en waren altijd wel mensen.

Balance 19-07-2011 20:57

Vorig jaar ging het ook vanzelf. Waarom dit jaar niet?

Miss don't know 19-07-2011 22:18

Citaat:

Balance schreef: (Bericht 31790790)
Vorig jaar ging het ook vanzelf. Waarom dit jaar niet?

vorig jaar was de eerste keer dat ik zeg maar met andere (vreemden) mensen om ging tijdens de vakantie in plaats van mijn stiefbroers

mischien had ik wel gewoon geluk daarom wil ik voorbereid zijn

FluffyKitten 19-07-2011 22:36

Je moet altijd geluk hebben,
met een beetje pech kom je op een camping waar geen hol te doen is en/of geen tot weinig jongeren zijn.
Overigens, ben vorig jaar ook eens internationaal gegaan (bier + disco + toiletgebouw = heel goed met franse meisjes.) maarja, dat bevalt dus ook. Dus zolang je engels spreekt kan je dat als noodplan trekken.

bierkoning 20-07-2011 13:52

Citaat:

Miss don't know schreef: (Bericht 31789870)
ja mijn broers nou eigenlijk m'n stiefbroers thank god dat ik geen bloedverwante ben.
maar de oudste is 19 en de jongste net 16 en ze zitten de heledag alleen te ds'en :nono:

wat een kneusjes dan... je kan de hele winter ds'en lijkt me... maar goed ja gewoon opzoek gaan naar leuke mensjes!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.