![]() |
ongestelt
heey,,
het is nu de 19de en normaal moet ik ongeveer rond de 14 of 15 ongestelt worden? ik ben nu ongeveer een half jaar lang al ongestelt hoe kan dit? ik heb geen seks gehad of zo? is der iets mis met me?? xx |
Geduld hebben, door stress kan de menstruatie ook uitblijven
|
Als je geen seks hebt gehad kun je in ieder geval niet zwanger zijn. En relax, het kan best dat je wat later bent met je menstruatie. :)
|
als je nog niet zo lang ongesteld bent (lees: minder dan een jaar) dan kan het idd soms nog wat schommelen. niks aan de hand.
|
aan het begin van je menstruatie is het bijna altijd onregelmatig hoor, niks om je zorgen over te maken.
ik weet zelf nooit wanneer ik ongesteld wordt, meestal om de 8 weken... |
Citaat:
|
Hoeft niet eens aan het begin kun je ook altijd hebben een onregelmatige menstruatie :)
|
Dat is heel normaal dat het niet regelmatig is. Nee er is niks mis met je , ik had vaak dat het een keer oversloeg of zelfs 2keer. Maar nu na een paar jaar is regelmatig om de 6weken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat gebeurd bij mij ook weleens,, dat maakt niets uit,, misschien dat als je dalijk weer ongesteld bent dat je dan in een x een paar x om de paar weken bent om de 2 of 3 ofzo! zo lang je maar niet constant om de 2 weken bent is het goed!!
|
Hmm, ik denk dat je een baby hebt die al het bloed opzuigt.
|
Ik heb er al 15 jaar ongesteldheid opzitten en nog steeds is het bij mij niet regelmatig. Niks om je druk over te maken. Pas als het ineens meer dan een maand langer duurt zou ik eens naar de dokter stappen, maar een paar dagen is niks ergs.
|
Je moet ook niet op de datum letten, maar op het aantal weken. Je lichaam is niet zo slim dat het weet wanneer een maand dertig of achtentwintig dagen heeft, dus bezorgd zijn omdat je deze keer niet op de vijftiende van de maand ongesteld bent geworden, slaat niet echt ergens op. Naast dat het dus sowieso normaal is om niet geheel regelmatig ongesteld te worden.
|
Er is niets mis. In je tienerjaren wisseld je menstruatie nog regelmatig. Leuke verrassing als het eens vroeg is (not).
Maak je geen zorgen. Alles komt weer goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |