![]() |
Tv shows
Heeee iedereen de laatste tijd ben ik me nogal heel erg zwaar gaan vervelen en toen ging ik maar wat tv shows kijken ( scrubs, hard times of rj berger, blue mountain state) en nu is mijn vraag: iemand nog een idee wat ik nu kan kijken want ik heb geen ideën meer.
(sorry als ik een slechte smaak heb maar blue mountain state kan ik echt over en over zien zonder verveeld te raken :) ) |
House op SBS6, ik kijk zelden tv en heb dan ook nooit van jouw series gehoord, maar House is echt superleuk! Nieuwe afleveringen komen 28 juli. *O*
|
House? Wasr gaat dat over? ( hard times en blue mountain zijn mtv shows en scrubs is oorspronkelijk van nbc maar word in nederland op comedy central uitgeZonden)
|
Wat comedy series:
Big bang theory Two and a half men How I met you mother That 70's show 8 simple rules komen er nog nieuwe afleveringen van house? of is dat alleen om de nederlandse tv nieuwe? Ik dacht dat het al afgelopen was? |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/House_(televisieserie) Zelf kijk ik: Two and a half men, Big bang theory, NCIS, Criminal Minds. |
How I Met Your Mother, nuff said
|
Ik heb gister of eergisteren een serie gekeken, maar weet niet meer hoe deze heet. Het gaat over dokters in het buitenland (Afrika) en hij was 's avonds op de TV. Iemand die mij uit de brand kan helpen?
|
Modern family
|
Citaat:
|
Chuck?
|
ik volg meestal gewoon comedy central vanaf een uurtje of 8 en dan kijk ik wel wat er op tv komt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |