Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe lang heb jij al geen relatie meer? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1838675)

K1pc0rn 19-07-2011 22:31

Hoe lang heb jij al geen relatie meer?

Hoe lang heb jij al geen relatie of verkering meer gehad.

Ik 3/4 jaar ofzo, vind het best jammer. Vind het wel leuk om verkering te hebben, lekker over alles praten en elkaar zoenen enzo.
Is dat lang eigenlijk? 3 jaar geen verkering?

FluffyKitten 19-07-2011 22:53

Hmmm.
3 jaar zou me wel te veel worden :P

Ik heb altijd op de basisschool wel van de relaties gehad, soms ook gewoon 2 tegelijk (zo, geniaal. :D kwestie van 2 beste vriendinnetjes die me allebei leuk vonden :P) In de brugklas ook altijd wel 'iets' gehad en toen kreeg ik in de 3de mn eerste ECHTE vriendinnetje, dusja. met zoenen en echt relatie etc. maarja dat is nu een jaar & 2 maanden uit oid. dusja. ik zit op 14 maanden. tussendoor natuurlijk wel veel uitgaan en aanklooien, maar ik heb er wel weer behoefte aan eigenlijk :S

Volk 20-07-2011 01:12

Je bent 15, naar mijn mening kan die eerste "relatie" dus nooit echt een relatie zijn geweest. Ik vind voor langere tijd single zijn altijd een goed iets en 3 jaar vind ik niks.

Daantjer 20-07-2011 01:26

Ik heb een hele tijd aangekloot, maar toen bleef ik in de derde zitten en had toen mijn eerste echte relatie. Nu ik er op terug kijk was het heel lief en schattig wat we toen deden. Na die relatie wat aan proberen te kloten, maar zit al anderhalf jaar zonder. Heel jammer, vind een relatie toch heel prettig.

Lorelei 20-07-2011 06:53

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31791834)
Je bent 15, naar mijn mening kan die eerste "relatie" dus nooit echt een relatie zijn geweest. Ik vind voor langere tijd single zijn altijd een goed iets en 3 jaar vind ik niks.

Ik zeg: andijvie naamzoek.

Niets mis met 3 jaar single overigens. Ik vind de reactie van fluffykitten raarder. Dat zou je niet volhouden? Dat hangt toch vooral af van of je een leukerd op je pad krijgt? Of ga jij na een bepaalde tijd gewoon maar met een meisje omdat 'het nu toch alweer 15 maanden geleden is'?

verder: ik ben niet single.

Alpha_Omega 20-07-2011 10:00

22 jaar, technisch gezien 5 jaar maar dat telde allemaal amper.

Draaideurpoes 20-07-2011 10:01

Ik heb nu wel een vriend maar de tijd single voor hem was 2 maanden. Dat is ook wel mijn gemiddelde ongeveer.

Reverend 20-07-2011 10:42

4-5 jaar.

FluffyKitten 20-07-2011 10:56

Citaat:

Lorelei schreef: (Bericht 31791891)

Niets mis met 3 jaar single overigens. Ik vind de reactie van fluffykitten raarder. Dat zou je niet volhouden? Dat hangt toch vooral af van of je een leukerd op je pad krijgt? Of ga jij na een bepaalde tijd gewoon maar met een meisje omdat 'het nu toch alweer 15 maanden geleden is'?

verder: ik ben niet single.

Niks raars aan mijn reactie, ik ben gewoon zo gewend aan relaties hebben... ik vind dat erg prettig, en zou het zeer onprettig vinden als ik over 2 jaar nog steeds geen vaste relatie heb (gehad.) En nee, ik zou niet zomaar met iemand nemen, die kansen heb ik echt al lang gehad tijdens het 'aankloten' Maar ik zou het liefste vandaag nog een leuk iemand tegen het lijf lopen waarmee ik een relatie van niveau kan opbouwen.

Andijvie 20-07-2011 11:17

Vanaf mijn 15de al een relatie, dus vind niet dat ik ooit echt single ben geweest. Ja, daarvoor misschien, maar ik zag mezelf toen niet als single ofzo. Ik had toen ook wel verkering, maar dat is toch anders op die leeftijd (12/13/14).

Volk 20-07-2011 11:21

Citaat:

Lorelei schreef: (Bericht 31791891)

Die was niet 12 hoor...

Edit: ik zie net dat ze hetzelfde zegt. Op je 12de is dat gewoon geen echte relatie, dat kan ook nog helemaal niet.

Lorelei 20-07-2011 16:50

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31792264)
Die was niet 12 hoor...

Edit: ik zie net dat ze hetzelfde zegt. Op je 12de is dat gewoon geen echte relatie, dat kan ook nog helemaal niet.

Je had het over 15 in je eerste post. Daar reageerde ik op. Maar ik zie dat ik een beetje scheef las. Excuses.

Akhlys 21-07-2011 00:10

Pff, hoelang zou het nu zijn? Alleen van de echte relate uit gaande.. denk nu zo'n 2/2,5 jaar? Ik heb nog nooit zo lang zonder een vriendin gezeten sinds de 2e klas. Het bevalt me ook niet, maar goed, ik kan er verder ook weinig aan veranderen ATM. Finally at peace with being single.

Em. 21-07-2011 00:11

Twee jaar geleden had ik een relatie, of nou ja, verkering, ik vind het de term relatie niet waard. :P Maar dat stelde niet zoveel voor, en verder heb ik nooit een relatie gehad.

Lusi 21-07-2011 08:09

Ik begon laat aan relaties, maar ben sindsdien weinig single geweest, had het niet erg gevonden hier of daar een jaartje zonder te zitten. Maar inderdaad, het interesseert niet zo gek veel hoe lang ertussen zit, het gaat om de kwaliteit van de relatie die je aangaat.

Leomaybe 21-07-2011 10:01

Ik ben 16 en heb nog nooit een echte relatie gehad! Kan heel goed toch!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.