![]() |
weet het niet
oke dus er zit een jongen in mn klas waar ik best veel mee omga en hebben ook beetje zelfde intresse enzo maja iedereen zegt steds zo van jullie horen egt bij elkaar laatst zij mn mentor dat ook vroeg ie het zo aan ons we zeiden allebei nee maar ik weet het niet zeker en we waren met school gaan zwemmen en op het laats waren wij 2 samen ik lach eigen best wel veel met hem ben ookal een keer bij hem thuis geweest samen met andere klasgenoot hoe weet ik of hij mij ook leuk vindt ik wil die vriendschap niet verbreken
en nu gaat hij volgend jaar naar een andere school tips suggesties ?? |
Ik zou het erop wagen
|
Gewoon vragen wat hij voor je voelt, dan weet je het snel genoeg..
|
Is je toetsenbord kapot?
|
Ben je eigenlijk wel verliefd op hem? Of is het meer 'whoei hormonen whoei jongen whoei aandacht'-leukheid? :O
|
Je wil de vriendschap niet verbreken? Juist wel, toch? Je wil toch meer?
Als je wil weten of hij geïnteresseerd is moet je voorstellen om samen iets te gaan doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan heb ik het wel over een relatie langer dan een paar weken, heb ook wel eens gesext met gewone vriendinnen, en verder niks geworden maar nog steeds vriendinnen. Maar (y) dat het bij jou wel goed is afgelopen! |
Ik denk dat je het beste kunt vragen of hij eens met je meewil wat doen, iets dat jullie allebei leuk vinden. En als jullie dan mee uitgaan kun je proberen te flirten, of als je dat niet durft kun je proberen gewoon erover te beginnen over dat hele stelletjes-gebeuren en wat hij daarvan vindt ofzo.
|
Gewoon erop afstappen en 't vragen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |