![]() |
Cocktailmeet!
Dag dames en heren,
Het is tijd voor een DK cocktailmeet! Datum: 17 september Plaats: Utrecht (Bij Rationeel of Fizzle, afhankelijk van hoeveel mensen komen) Praktische zaken: -Als je een slaapplek over hebt oid, zou het fijn zijn als je dat wilt melden. -Martiño is de dag ervoor jarig dus we trakteren hem allemaal op een cocktail. In ruil daarvoor neemt hij taart mee. :Y -Dit wordt supergaaf dus je moet wel komen, maar natuurlijk alleen als je oud genoeg bent om cocktails te mogen drinken.. Komen: Lorelei Martiño Rationeel Interglot/Apate Absinthe Sarah Fizzle-fluffy Mijamoto Stefenootje Sann Commendatore Misschien: Trimm Trabb Topdrop Deadlock |
Citaat:
En o wee als iemand met een cadeaubon komt aanzetten :mad: |
:D
|
17 september staat nog niets bij mij :y. Dus als ik ook mag komen :O, dan kom ik, en ik beloof dat ik op een cocktail zal gaan trakteren Martiño!
|
Alvast gefeliciteerd. :o
|
Ja, de 17e kan ik niet, liefjes :'(
|
Overigens weet ik niet of ik een slaapplaats nodig heb :O. Maar ik neem aan dat er in de randstad nachttreinen rijden :cool:.
|
Potjandorie, ik had mij voorgenomen jullie eindelijk eens te gaan vervelen met mijn aanwezigheid op een meeting, maar ik kan de 17de niet. De volgende keer zullen jullie eraan geloven!
|
Oh dit had ik echt wel tof gevonden, maar ik ben dan op vakantie. Geen vervelend alternatief natuurlijk.
|
Ik mag geen cocktails. :bloos: (En heb sowieso geen zin om de trein naar Utrecht te nemen. :o)
|
Komen:
Lorelei Martiño Rationeel Interglot Misschien Stefenootje |
Ik wilde net uiteen gaan zetten dat Den Haag een extreem goed alternatief is. Maar toen bedacht ik dat ik die avond al naar de Nacht van de Poëzie gaat en dat is niet te combineren, too bad!
|
Misschien! En als ik kom, alleen virgin coctails voor mij :o
|
Ik weet nog niet of ik dan nog in Nederland ben.
|
Als ik kan ben ik erbij, maar nog geen flauw idee, dus voorlopig op misschien. Als iemand wil slapen mag ie pm'en, dan neem ik het in overweging. Het is ook een beetje afhankelijk van mijn werkrooster of ik mensen te slapen wil hebben.
|
Citaat:
Ik kom misschien ook wel trouwens. Heb al heul lang geen cocktails gedronken, shame on me! |
Nee :D van wie?
Ik kan gewoon niet zo goed tegen alcohol :p |
Ik heb de dag ervoor een wijnproeverij denk ik met oa mijn broertje en ik weet niet of hij dan ook in rotterdam blijft slapen dat weekend, maar als ik kan dan ben ik erbij. *o*
|
Long Island Iced Tea <3
|
Misschien :)
|
Ik wil misschien wel komen, maar willen jullie dan ook wat virgin cocktails meenemen? Of mij een paar goede aanraden, dan neem ik die mee.
|
Woooh dan kan ik ook nog!
|
Althans, ik wou die dag een etentje voor collega's geven, maar dat weten de collega's nog niet, dus dat is heel makkelijk te verplaatsen.
|
Ik kan niet helaas.
|
Dus als straks 20 mensen komen, krijgt Martiño 20 cocktails.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:y en daarna slaapt ie tussen ons in
|
Ik kan niet wachten tot het 17 september is! Nog maar 57 nachtjes slapen
|
en daarna dus een nachtje niet slapen http://www.sluniverse.com/php/vb/mem...miley-1174.gif
|
één nachtje maar? :)
|
Dat is potverdikkie een leuk idee!
|
Zet mij maar op komen. Kleine kans dat ik toch afhaak. Volgens mij heb ik die dag KICK OFF-dag in Tiel, dus dan kan ik daarna gelijk door naar Utrecht!
|
Cocktails are my best friend, zet mij maar op de lijst!
|
We hebben gister voorgeproefd bij Aperativo, maar die krengen zijn wel duur :p we gaan wel een systeem verzinnen waarbij iedereen een ingredient meeneemt oid, maar daar komen we nog op terug :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het idee is volgensmij dat we het bij iemand thuis gaan doen
|
Nja. Het heeft wel voordelen om in de stad cocktails te drinken, maar ik denk dat er een aantal mensen op de lijst staan die met een budget rekening moeten houden. Ik weet niet wat cocktails bij hemingway kosten, maar het zal al snel 7 euro per stuk zijn, neem ik aan?
Rationeel en ik dachten erover om het misschien hier te doen. En dat we een lijstje maken met wat er nodig is en dat gewoon verdelen tegen de tijd dat we weten wie er komen. Maar het is wel iets waar we nog even over na willen denken of we dat echt willen. |
Fuuuuuuuu, ik word zojuist uitgenodigd voor een Phineas and Ferb Welcome Home Beachparty op 17 september :( keuzes, keuze :(
|
Dan ga ik hier in Groningen wel cocktailtjes drinken :x
|
Citaat:
|
ik hoor zojuist dat de Phineas and Ferb Welcome Home Beachparty verplaatst is, dus beiden geen probleem. :cool:
|
Zussen heeft de beste cocktails! En van zondag t/m woensdag zijn ze 6,50 per stuk. Just sayin'. :bloos:
|
Die van zussen zijn idd erg lekker, maar er zijn teveel werkende mensen die van ver moeten komen om het op een van die dagen te doen.. Kom je ook, tigerly?
|
Naar een meet met allemaal enge DK'ers? :bloos:
|
Wij zijn toch niet eng gekke Tigerly! Kom ook, dan krijg je taart!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag het echt niet een week later dan kan/kom ik ook. :o (A) *o*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |