![]() |
Vrienden krijgen altijd zo makkelijk iemand
Vrienden van mij, die gaan bijna elke week chillen met de meisjes die ze maar willen terwijl ze ze nog niet eens heel goed kennen ofzo. Ik zou dat ook wel willen. Hoe doen ze dat dan? Gewoon vragen van :"zin om te chillen morgen?"
Ofzo? |
Misschien ligt het aan mij, maar kun je dat niet beter aan je vrienden zelf vragen? :O
|
Citaat:
|
Je bedoelt dat je nog nooit aan iemand vroeg: "zin om te chillen morgen?", maar het wel vreemd vind dat je nooit met meisjes gaat chillen?
Als je ze niet vraagt om iets met je te doen zullen ze dat natuurlijk niet op magische wijze een dag later met je aan het chillen zijn... Begin maar eens met vragen of ze iets met je willen doen. Als je dan alleen negatieve antwoorden krijgt moet je misschien eens je vrienden observeren of gewoon vragen hoe ze het doen. Maar als je nooit een meisje vraagt of ze wat met je wil gaan doen kom je sowieso nergens. |
Chillen = suf ergens hangen met een meisje? Of chillen = vozen met een meisje op je slaapkamer?
|
Vraag het eens zelf aan een meisje en toon initiatief :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is heel simpel, als je in gesprek bent met een meisje vraag je eens of ze met je wil 'chillen', maar je kan ook zeggen 'film kijken' 'rondhangen' of iets anders dat je een beetje een idee hebt wat je kunt gaan doen. En als het meisje je dan aardig vindt, zegt ze ja. Je hoeft ze niet te bepotelen, zeker niet als je iedere keer een ander meisje uitnodigd. Als één meisje meerdere keren heeft 'ge-chilled' bij jou kan je wel eens proberen om je arm om haar heen te leggen zoals ze dat in films doen. ;) |
Citaat:
Oh, en je doet het pas echt goed als je 'een film gaat kijken' met een meisje. |
Film kijken met jongens liep op mijn zestiende altijd uit op vozen met jongens idd :D Maar we gingen ook wel gewoon rondhangen buiten met jongens en daarbij was het doel zeker niet alleen maar vozen maar ook gewoon socializen.
|
Als ze er goed uitzien, zijn meiden meestal al heel snel van: hihi leuke jongen, we doen een dubbeldate.
waarschijnlijk zijn ze nergens op uit, maar willen ze gewoon vrienden worden. probeer eens op het strand op een groepje meiden af te stappen en vraag bijvoorbeeld of ze mee gaan zwemmen, zo maak je makkelijk vrienden :) succes! |
Citaat:
@TS, als jij, je vrienden en wat meiden nou eens gaan chillen, kan je achteraf telefoonnummer enzo regelen van een meisje die je leukt lijkt en er dan een keer alleen mee afspreken ;). Je leert iemand pas echt kennen als je met alleen die persoon afspreekt ipv met een groepje. |
Citaat:
|
^ Alsof stoer doen minderwaardig is?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |