![]() |
Twee studies combineren
Hai,
Ik wil graag communicatiewetenschappen (WO) studeren en iets met media op de HKU. Ik had een idee om dan een studie op de HKU in voltijd te doen en daarnaast communicatiewetenschappen in deeltijd ernaast. Maar is dat wel reeel? En zijn twee verschillende studies van verschillende scholen wel te combineren? Ik zou het heel fijn vinden als mensen mij daarover wat meer kunnen vertellen! Elke reactie is welkom! :y Groetjes Kayleigh:) |
Ik weet het niet zeker, maar ik denk van niet. De kans is namelijk groot dat je roosterproblemen krijgt. Ook denk ik dat het echt heel zwaar is, omdat beide studies nogal een andere invalshoek hebben. Je zou het echter nog even kunnen navragen bij de hogeschool/universiteit.
|
Ja volgens mij wordt het dan inderdaad best zwaar. Dan wordt het toch écht kiezen... Haha,
Dankjewel! |
Citaat:
|
Het is nog best te doen hoor. Zo ken ik een jongen die naast zijn 2 universitaire studies nog een deeltijd HBO studie erbij doet. Hij heeft geen sociaal leven meer, maar heeft over 2 jaar wel 3 bachelors. Doe ik hem niet na, maar het is niet onmogelijk. Aangezien je 2 studies gerelateerd is aan elkaar is het op zich nog te doen.
|
Citaat:
Een vraagje uit interesse: doet jouw vriend een hbo-opleiding bij de LOI/NTI of bij een hogeschool. Dit maakt nogal uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |