![]() |
Onzeker
Hallo,
Ik heb deze zomer een meisje ontmoet, en ze vind/vond mij leuk. Ik vond haar heel leuk maar ik durf niks te doen. Zodra er meer mensen bij zitten klap ik dicht. Op het gebied van liefde ben ik heel onzeker. Ik ben bang dat ik haar nu kwijt ben. (eerst deden we elke dag naar erlkaar smsen, maar nu niet meer :( ) Ik heb het nog geprobeerd, maar krijg geen antwoord meer. Wat kan ik doen om mijn onzekerheden weg te doen, en zelfverzekerder te zijn |
door met haar te gaan praten, en dan dus niet via de sms ;)
|
Bel haar op, zo kun je weten wat ze ervoor voelt. Je bent een jongen, dus bel met een reden; je gaat de stad met haar in zondagmiddag. Ze heeft dan niets te doen, waardoor je kunt horen of ze het wilt of niet. Klinkt ze afstandelijker, dan kan je misschien beter haar van je af zetten voor je je ijdelheid zelf kwetst.
Een fijne zondag. |
Ik vind dit meer passen bij Liefde & Relatie, dus daar verplaats ik 'm naartoe.
En ik ben bang dat als je geen antwoord meer van haar krijgt, dat het ook echt over is. Je zou haar nog kunnen proberen te bellen oid, en haar vragen om iets te gaan doen, maar als ze ook daar niet op reageert zou ik het maar gewoon laten voor wat het is. |
Is dit hetzelfde meisje als in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1837973 ?
Volgens mij heeft iedereen je al vaak genoeg gezegd wat je moet doen. Als je niet wil luisteren heeft het ook geen nut een extra topic te openen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |