![]() |
muziekinstrumenten
gewoon uit interesse:
Welke muziekinstrumenten bespelen jullie?? Ik: 7 jaar viool + 8 maanden (electrisch) gitaar :) |
uit principiele overwegingen bespeel ik geen muziekinstrumenten
|
woei, is hier niet al een topic over? najah;
Al 4 maanden een zwarte 4-snarige Ibanez GSR 200 |
speel gitaar .. en ken ook nog wel een aardig potje bleren in een mic
|
ik speel 4/5 maanden (ofzo) basgitaar en sinds 2 weken af en toe gewoon gitaar, maar dat is meer voor de gein
|
drums
|
gitaar (8 jaar), trombone (1 jaar), basgitaar (2 weken ;))
|
10 jaar alle soorten blokfluit, beetje aanklungelen met keyboard en ik ga dit jaar op gitaarles
|
elek. en akoestisch gitaar.. 5 jaar nu ofzo.
|
13 jaar synthesizer, ik ga (hoop) komend jaar aan het conservatorium te beginnen.
verder kloot ik wat aan met gitaar, zang en wil ik nog wel eens muziek met mijn pc maken. |
Citaat:
|
of 7 ofzo, ik kan er een paar maanden naast zitten :)
|
3 jaar drums
2 jaar gitaar (akoestisch) 1 jaar basgitaar |
2 maanden bas
|
0 maanden alles. :(
|
ik heb ooit piano gespeeld.. en ik speel heel zelden bas.. ik zou er s wat aan moeten doen..
|
2 jaar drums
en gitaar denkik ook zoiets (electrisch) |
10 jaar dwarsfluit
klein beetje piano/keyboard |
16 jaar cello en ik heb al een boekje waar (kort) instaat hoe je electrisch basgitaar moet spelen. Nu nog een basgitaar met bijbehorende apparatuur....:)
|
2 jaar glede ongeveer begonne met basgitaar spele op een fender jazzbas..
in maart maar eige bsagitaar gekocht.. yamaha BBN5 (5-snarig :)) verder hebk 6 jaar accordeonles ghad ofsow :o |
ehmz 6 jaar acoustisch gitaar en nu bespeel ik zo'n 3 jaar me blauwe elektrisch IbanezRG... :D
|
Kep 4 jaar dwarsfluit gespeeld
doe al ongeveer een jaar pogingen tot gitaarspelen... kan een heel klein beetje drummen |
ik roffel nu 6 jaar
|
Citaat:
speel nu 13 jaar drums. |
Ik speel nu 3 jaar akoustisch en 3 jaar elektrisch gitaar.
|
5 jaar keyboardles hebbik afgesloten
euhh 3 a 4 jaar bas? zoiets heb niet echt veel geleerd eigenlijk :) |
piano gespeeld, en nu speel ik nogsteeds gitaar maar ik drum voornamelijk. :)
|
4 a 5 maanden basgitaar, heb 4 jaar keyboard gespeeld
|
Ik kan niets.. maar bassen is leuk :D
|
heb eerst jaartje ofzo geblokfluit, daarna bugel (lomp ding :p), toen trompet, en nu speel ik iets langer dan een jaar trombone.
Misschien dat ik binnenkort een basgitaar koop :) |
bijna een jaar gitaar A en E
|
5 á 6 jaar basgitaar
|
geen enkele. Best jammer, maar ik heb echt geen geld om te gaan drummen en ook ben ik daar niet goed genoeg voor. Ik wil wel op niveau kunnen drummen.
|
Citaat:
|
gitaar (2 jaar) en ik kan ook wel een beetje bassen
|
Citaat:
|
hoe wil je goed worden zonder eigendrumstel? elke dat 1 a 2 uur bij vrienden oefenen? lijkt me ook niet echt practisch
|
Citaat:
|
wat dat betreft is drummen een dure hobby
|
gitaar, een jaartje of 6 wat overigens niet betekent dat je dan ook goed bent :rolleyes: en nu een jaartje of 2 bas, maar dat is inprinziepe wel hetzelfde en ik kloot wat aan op een drumstel en piano
leuk al met al! |
Cello, 8 jaar. ik moest er sinds voor de zomervakantie mee stoppen omdat ik een 'cello arm' heb, dat komt omdat ik op de verkeerde manier streek. ik heb ook een tijdje (half jaar ofzo) djembe gespeeld, maar die les is gestopt omdat er te weinig leerlingen waren. nu ff nix dus.
|
2 jaar blokfluit, 4 jaar dwarsfluit, 7 jaar stem.. en kep nog een paar weken aan liggen klooien op gitaar..
t enige wat ik nu nog doe is zingen |
10 jaar gitaar, 5 jaar software, beetje piano/zang
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zing in een microfoon
speel(de) akoestisch gitaar (doormidden gebroken op ene feestje door ongeluk :( ) Heb een didgeridoo (maar mag wel 200000 uur oefenen nog) Heb een Ierse Fluit (meer oefenen , zie hierboven) En Een mondharmonica En ga binnenkort sambaballen en ratelaar kopen denk ik ( en een djembe misschien) |
Citaat:
|
Ik bespeel vooral de piano, inmiddels meer dan 8 jaar.
|
'k heb eerst 2 jaar blokfluit gespeeld en nu ga ik beginnen aan m'n 6e of 7e jaar hobo, 'k vergeet altijd hoelang ik het precies speel, maargoed. 'k kan nog klein beetje drummen, met muziek in de eerste gehad, haha.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |