![]() |
Al scheen ook nergens meer de zon, toch speelde hij saaiccordeon #1587
Luud Ludwig naamzoek: accordeon. Het is een heel slechte opname, hij kraakt nogal en op het begin hoor je mijn laptop een paar keer hard werken, maar hij is wel duidelijk. :Y Het liedje staat ook echt helemaal nergens op youtube! En toen ik deze cd zocht vond ik ook een cd van de Ret Hot Chili Pipers, dat vind je vast ook leuk.
En ook alle andere mensen naamzoek, want dit liedje moet beroemd worden. [edit] Ik heb hem erop gezet, en Kleine Theodoor ook:
Spoiler
Nou, spread the word. :D |
Red Hot Chili Pipers:
|
Ik vind het echt ontzettend gaaf en ik houd wel van doedelzakken enzo, maar jemig er zitten wel een paar rete valse noten tussen zeg. AAARGGGGHHHH. Laatste stuk is echt gaaf though!
|
Wat een dooie boel hier! Het is toch niet serieus zo dat iedereen nog ligt te pitten he?
|
Nee, ik ben wel wakker. Ik heb alleen niets zinnigs te melden.
|
Ik ben net wakker. Het forum stond al even open, maar ik moest natuurlijk een kopje espresso hebben.
|
Citaat:
Hoe is het ermee? Goed geslapen? |
Ik ga ondertussen even een boterhammetje smeren :)
|
Huhuh. Het gaat goed (Y), heerlijk geslapen. Jij? Nog iets gedroomd?
|
FFUUUUU Weer beschimmeld brood! Gelukkig had ik nog rijstepap.
|
Ook prima geslapen Dank! Ik zal vast iets gedroomd hebben, maar ik zou niet weten wat!
|
En wat zijn de plannen voor vandaag?
|
Nou, ik ga zo douchen. En dan opruimen, want om 3 uur komen mijn ouders :). Moet nog even bedenken of ik met hen ga eten, of dat ik zelf eten moet regelen, of dat ik met huisgenoten ga eten. En die van jou? Plannen dan :P.
|
Ik ga ook wat opruimen en ik zou iets met een vriend afspreken. Eerst was het plan een stuk te gaan fietsen, maar dat plan hebben we al laten varen vanwege het weer. Nu moeten we iets nieuws verzinnen.
|
Citaat:
Maar ik vind het al met al toch leuk. :y |
Fietsen met dit weer is inderdaad niet aan te raden (N).
Ik zal douchen :cool:. |
Ik ga vandaag nog even dat werkje van onze Noorse gek doorspitten. '2.9 How the Feminists’ “War against Boys” Paved the Way for Islam' klinkt als een superzinnig hoofdstuk!
|
Citaat:
Citaat:
|
Zo. :O En nu moet ik opruimen. Of misschien eerst lunchen :cool:.
|
Ik speelde net blokfluit, zomaar wat liedjes die in mijn hoofd kwamen, en dat was opeens een liedje dat ik al een paar jaar niet had gehoord. Ik merkte dat ik dacht 'laat ik eens op youtube kijken of dat liedje nog bestaat'. :confused:
|
Uuh :P. Juist :Y.
|
Citaat:
|
Wat is goede poetsmuziek?
|
Citaat:
Citaat:
|
Waar je inderdaad bij kan meezingen (Y).
|
Citaat:
Ik ga een jaren 90 CD pakken! |
Meh, ik verveel me.
|
Hier nog iemand.
|
Ja, ik ook wel een beetje. Gelukkig is er Poirot op RTL4.
|
Ik zie een oplossing!
|
Vertel.
|
:)?
|
Als drie mensen zich vervelen, kunnen ze iets samen gaan doen! Jeej wat ik ben ik toch slim :D. Ik ga er vandoor. Lekker de regen in :). Tabee!
|
Nou, jullie horen het. Dat wordt een trio.
|
:O
|
Ik ga uit pure verveling smoothies maken en dingen bakken (Y).
|
Hallo.
|
Ook hallo.
|
De bomen in Utrecht denken ook dat het herfst is, ik zag net gewoon bruine blaadjes (N):(
|
Ik vind dat ze de zomervakantie naar voren moeten verplaatsen, nu de zomer ineens ook drie maanden eerder is.
|
Zoals mijn opa laatst zei: 'Friesland kan ook wel een beetje dichterbij worden gelegd, er ligt toch niet zo veel meer daar in de buurt. Het is ook zo verdomd ver allemaal zeg.'
|
Citaat:
|
Hoi!
|
Hoi :).
|
Ik ben de hele middag al aan het schoonmaken. Hoewel de afwas van de afgelopen week valt daar ook onder:o Ik ga zo nog de keukenvloer doen en de badkamer.
|
Kakkerdekakkakkak.
|
Oh jee.
|
Chris, het is gelukt met het draadloos internet hier, alleen ik heb maar 1 of 2 streepjes, en hij valt telkens uit, zou dat komen omdat het signaal niet sterk genoeg is?
|
Citaat:
Dat zou je kunnen testen door dichter bij het modem te gaan zitten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |