![]() |
Blowen en andere drugs.
Ik heb een paar vraagjes voor jullie,
1. Wat vind jij van blowen? 2. Heb jij ooit wel is geblowd? 3. Wat vind jij van hard-drugs? 4. Heb jij wel is hard-drugs gebruikt? Ik gebruik deze informatie anoniem voor een thuisproject. Alvast bedankt, Django |
1. Lekker. 2. Ja. 3. Dat vind ik persoonlijk niet prettig om te gebruiken dus het antwoord op vraag 4 is dan ook nee.
|
zal ik zelf dan ook maar antwoorden? :p
1. gezellig 2. ja, ik doe het elk weekend en door de weeks als ik de volgende dag geen belangrijke afspraken heb, ik vind het wel belangrijk dat niks onder het blowen lijd. 3. mijn vader heeft er een verleden mee, ik heb dankzij hem een wijze les geleerd en heb er dus ook helemaal geen behoefte naar. 4. Nog nooit gebruikt, ook geen behoefte naar. |
1. Wat vind jij van blowen?
Prima, moet kunnen. 2. Heb jij ooit wel eens geblowd? Ja. 3. Wat vind jij van hard-drugs? Twijfelachtig. XTC en aanverwanten vind ik geen probleem. Heroïne daarentegen wel. Ik ben iemand die vind dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij doet, zolang hij/zij geen anderen schaadt. Maar dat is moeilijk als je verslaafd raakt, of het nu aan de alcohol of heroïne is. Alles met mate. En nee, niet mateN, mate! 4. Heb jij wel eens hard-drugs gebruikt? Alcohol. Verder ben ik wel nieuwsgierig naar een aantal dingen, maar ik heb het tot nog toe, naast alcohol, gehouden bij natuurlijke producten. Plantenextracten, kruiden, paddestoelen, dat soort dingen. |
Citaat:
Ik heb daarom een afspraak gemaakt met me vader :O ik ga als ik 18 ben samen met hem paddo's slikken... ik vind dat beter dan dat ik samen met vrienden ga experimenteren. |
is alcohol harddrugs? :o ik durf niet zo goed paddo's te gebruiken :bloos:
|
Citaat:
Paddo's zijn voor mij ook wel een beetje eng hoor :O ik wil dat daarom ook echt met me vader doen, vooral omdat hij dat allemaal wel is heeft gedaan. |
Citaat:
|
@draaideurpoes ja zeker wel, hij heeft zelf heel veel van de drank/drugs wereld meegekregen vroeger en daar is hij nu 10 jaar vanaf... Hij weet dat ik toch wel met drugs in aanmerking kom, daarom wilt hij de reacties van mij kennen zodat er geen rare dingen kunnen gebeuren :O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
andere was van RIVM - dat is een kul instantie.
|
fuck wat staan er veel afwijkende grafieken in mijn afbeeldingen mapje, deze zocht ik:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...dence).svg.png |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neem van mij aan, ECHTE harddrugs (speed/heroine/meth/smack) zijn geen pretje @paddo's, wel okee, je moet tegen tripjes kunnen though, de eerste keer flip je hem wrs
|
- Chill 2. Heb jij ooit wel is geblowd? - Dagelijks 3. Wat vind jij van hard-drugs? - Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet weten welke drugs zij gebruiken. Zelf heb ik eigenlijk alleen echt problemen met heroïne en crack. Maar ik veroordeel niemand die het wel gebruikt. 4. Heb jij wel is hard-drugs gebruikt? - Nee, wel interesse voor een aantal. Heb het tot nu legaal (gedoogd) gehouden. |
Citaat:
|
1. leuk
2. ja 3. stom 4. ja |
Citaat:
|
Citaat:
|
vet cool 2. Heb jij ooit wel is geblowd? ja 3. Wat vind jij van hard-drugs? vet cool 4. Heb jij wel is hard-drugs gebruikt? ja |
Drugs zijn leuk.
|
Citaat:
|
Oh ik ben vaak niet mezelf meer als ik drugs gebruik hoor, dat betekend niet dat het niet leuk meer is. Wat je zegt over verslaafd raken klopt wel. Alhoewel drugs natuurlijk nog steeds wel leuk kan zijn ook al ben je verslaafd, maar goed die voordelen wegen niet op tegen de nadelen inderdaad.
|
Citaat:
|
Ik ga dindsdag ff blowtje roken weer voor het eerst in 3 maanden ofzo. Word wel chill hoop ik.
|
vanmiddag jointje knallen met èèn vriend, word nice hoop ik
|
Dit is niet het IZSADC-topic.
|
Leuk, lekker. 2. Heb jij ooit wel is geblowd? Ja 3. Wat vind jij van hard-drugs? Kan leuk zijn als je het met mate gebruikt. 4. Heb jij wel is hard-drugs gebruikt? Heb een keer Speed en MDMA gehad. Verder blowen en maximaal 1x per maand XTC. |
Fantastish 2. Heb jij ooit wel is geblowd? Ik doe het elke dag 3. Wat vind jij van hard-drugs? Leuk, maar duur 4. Heb jij wel is hard-drugs gebruikt? 1 keer pillen |
Citaat:
|
Citaat:
2. Uuh, zie boven. 3. Uuh, zie boven. Met de kanttekening dat de lichamelijke verslaving bij bepaalde harddrugs wel iets is waar men rekening mee dient te houden; het is wat minder vrijblijvend in het geval harddrugs. 4. Nee. |
Niet echt speciaal, de lol gaat er na een tijdje vanaf 2. Heb jij ooit wel is geblowd? Jup 3. Wat vind jij van hard-drugs? Ik heb er geen problemen mee 4. Heb jij wel is hard-drugs gebruikt? Ja |
Ik vind het onverstandig. 2. Heb jij ooit wel is geblowd? Nee. 3. Wat vind jij van hard-drugs? Onnodig. 4. Heb jij wel is hard-drugs gebruikt? Nee. Goh, wat ben ik toch ook een burgerlijk trutje. |
Citaat:
|
Citaat:
me vader vind het allemaal goed! |
Mijn ouders vonden het vroeger ook prima als ik in de tuin deed blowen. Dat hadden ze liever dan dat ik op straat hing. Voor mij was toen de lol er snel af
|
ik hou van junks omdat ik er niet zonder kan door hun krijg ik me geld in me handen hahaha
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |